Anonym006 Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Sluttet med prevensjon i august etter over 4 år med p-stav, hadde kjemisk graviditet i november, februar, og kanskje nå. Jeg er ganske ung, så alder har ikke noen påvirkning på hvor fruktbar jeg evt ikke er. Syklusen min var alltid uregelmessig når jeg gikk på prevensjon, men noen mnd etter jeg sluttet med det, så fikk jeg regelmessig syklus på rundt 22 dager. Men nå har jeg blødd i 3 uker i strekk. Tok graviditetstester både for 1 og 2 uker siden, men de var negative. Da jeg testet i går og idag så var det en ekstreeemt svak strek på testene. Hva betyr dette? Kan jeg ha blitt gravid selv om jeg har blødd i 3 uker nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det er ikke normalt å blø 3 uker på rad. Syklusen er ikke stabil enda. Testene er negative, så vidt jeg kan se. Anonymkode: 41846...636 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Anonym006 skrev (9 timer siden): Sluttet med prevensjon i august etter over 4 år med p-stav, hadde kjemisk graviditet i november, februar, og kanskje nå. Jeg er ganske ung, så alder har ikke noen påvirkning på hvor fruktbar jeg evt ikke er. Syklusen min var alltid uregelmessig når jeg gikk på prevensjon, men noen mnd etter jeg sluttet med det, så fikk jeg regelmessig syklus på rundt 22 dager. Men nå har jeg blødd i 3 uker i strekk. Tok graviditetstester både for 1 og 2 uker siden, men de var negative. Da jeg testet i går og idag så var det en ekstreeemt svak strek på testene. Hva betyr dette? Kan jeg ha blitt gravid selv om jeg har blødd i 3 uker nå? Disse er negativt. Og det ser ut som du tatt bilde rett etter du har tisset på de? Om.du blør 3 uker i strekk blr du ta tur til gynekolog. Kansje du har pcos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Hadde blitt redd hadde jeg blødd så lenge. Anonymkode: 10f02...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 2 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det er ikke normalt å blø 3 uker på rad. Syklusen er ikke stabil enda. Testene er negative, så vidt jeg kan se. Anonymkode: 41846...636 La ut bilder av testene i samletråd for tolking av graviditetstester og der fikk jeg høre at de var positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 2 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 2 timer siden mommyaka skrev (55 minutter siden): Disse er negativt. Og det ser ut som du tatt bilde rett etter du har tisset på de? Om.du blør 3 uker i strekk blr du ta tur til gynekolog. Kansje du har pcos Bildene er tatt etter 4-5 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Jeg synes testene ser svakt positive ut. Det er definitivt strek på begge testene. Men om det er skyggestrek eller ekte strek er litt vanskelig å si. Synes det kan se ut som om du er 9 -11 dager etter eggløsning, sånn utifra styrken på strekene. Hvordan synes du det stemmer overens med syklusen din? Jeg har hørt historier om kvinner som har klart å bli gravide til tross for blødninger. Kommer ann på hvorfor du blør og om du blør mye. Ville tatt ny test om et par dager. Hvis du fortsatt blør ganske mye, så er det en sjangse for at dette ender opp som en kjemisk. Uansett utfall, så kan det være lurt med et legebesøk for å undersøke hvorfor du blør så lenge. Anonymkode: f0fe0...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 2 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes testene ser svakt positive ut. Det er definitivt strek på begge testene. Men om det er skyggestrek eller ekte strek er litt vanskelig å si. Synes det kan se ut som om du er 9 -11 dager etter eggløsning, sånn utifra styrken på strekene. Hvordan synes du det stemmer overens med syklusen din? Jeg har hørt historier om kvinner som har klart å bli gravide til tross for blødninger. Kommer ann på hvorfor du blør og om du blør mye. Ville tatt ny test om et par dager. Hvis du fortsatt blør ganske mye, så er det en sjangse for at dette ender opp som en kjemisk. Uansett utfall, så kan det være lurt med et legebesøk for å undersøke hvorfor du blør så lenge. Anonymkode: f0fe0...e47 Det stemmer veldig overens med når jeg skulle hatt eggløsning (hvis jeg ikke blødde. Men det er jo mulig at den har kommet uansett?) Ja skal ringe i morgen å spørre om time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Anonym006 skrev (15 minutter siden): La ut bilder av testene i samletråd for tolking av graviditetstester og der fikk jeg høre at de var positive Det er veldig vanskelig å se på en skjerm om tester er positive eller om det er skyggestrek. I samletråden er det nok ofte slik at de som ikke ser strek lar være å kommentere, mens de som mener de ser en strek skriver det. Jeg tror det er mange tester i den tråden som har blitt tolket som positive, uten at det har blitt baby av det. Har ikke du tidligere hatt positiv test samtidig som du hadde negativ blodprøve? Anonymkode: 720ad...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Anonym006 skrev (9 minutter siden): Det stemmer veldig overens med når jeg skulle hatt eggløsning (hvis jeg ikke blødde. Men det er jo mulig at den har kommet uansett?) Ja skal ringe i morgen å spørre om time! Ja, eggløsning kan komme selv om man blør. Been there done that. Men vil kalle det spotting og ikke blødning hos meg da. Anonymkode: f0fe0...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er veldig vanskelig å se på en skjerm om tester er positive eller om det er skyggestrek. I samletråden er det nok ofte slik at de som ikke ser strek lar være å kommentere, mens de som mener de ser en strek skriver det. Jeg tror det er mange tester i den tråden som har blitt tolket som positive, uten at det har blitt baby av det. Har ikke du tidligere hatt positiv test samtidig som du hadde negativ blodprøve? Anonymkode: 720ad...246 Fikk positive tester i ca 4 dager, og så tok jeg blodprøve noen dager etter det igjen, og den var da på under 5. Så de sa at det var en kjemisk Anonymkode: 23227...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Fikk positive tester i ca 4 dager, og så tok jeg blodprøve noen dager etter det igjen, og den var da på under 5. Så de sa at det var en kjemisk Anonymkode: 23227...3b5 Skjønner, så lenge det var farge på teststrekene høres det riktig ut. Anonymkode: 720ad...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå