AnonymBruker Skrevet 9. mars #41 Del Skrevet 9. mars Herregud, nei. Jeg har da selvrespekt. Anonymkode: 9050f...c17 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #42 Del Skrevet 9. mars Nei Anonymkode: 64026...a8c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #43 Del Skrevet 9. mars Nei, er ikke interessert i folk som har sex utenfor forpliktende forhold. Anonymkode: 82049...bed 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #44 Del Skrevet 10. mars PurpleTuliip skrev (På 9.3.2025 den 9.27): Tar det som en selvfølge at en sånn relasjon avsluttes når vi blir tettere. Jeg hadde selv ff som jeg jevnlig hadde sex med. Hadde vært på to dater med nåværende samboer så sa jeg til ff at jeg ville avslutte relasjonen der fordi jeg ante at dette kunne bli ett skikkelig forhold, noe jeg heldigvis hadde rett i ☺️ Jeg synes det der er for mye overlapp 😛 Jeg vil ikke engang chatte med noen samtidig som jeg hadde hatt noen jeg lå med. Jeg avsluttet slike forhold før jeg aktivterte profilen på tinder, og deaktivtert inder hvis jeg tok opp igjen kontakten. Men nå snakket jeg heller ikke med flere menn samtidig, begynte jeg å chatte med én, så holdt jeg meg der til det enten ble en date eller vi sluttet å snakke. Anonymkode: 7df47...29d 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #45 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor tror du ikke han vil ha forhold? Jeg vil jo ha forhold selv om jeg har en fyr jeg har sex med innimellom, det er kun for å få dekket det fysiske behovet når jeg ikke er interessert forhold. Anonymkode: dcfa5...3a6 Det jeg mener er, at om du, som har en pulekompis, bør jo date folk som også ligger med andre, forstår du? Det er jo bare fair. Anonymkode: 49297...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #46 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 0.46): Han viser interesse for deg men har en dame han treffer i helgene. Hva tenker du om en sånn mann? Anonymkode: de38f...9de Tenker at han ikke er noe for meg, menn som ikke klarer å holde seg til en dame av gangen er en komplett turnoff. Anonymkode: 90c54...783 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 10. mars #47 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg synes det der er for mye overlapp 😛 Jeg vil ikke engang chatte med noen samtidig som jeg hadde hatt noen jeg lå med. Jeg avsluttet slike forhold før jeg aktivterte profilen på tinder, og deaktivtert inder hvis jeg tok opp igjen kontakten. Men nå snakket jeg heller ikke med flere menn samtidig, begynte jeg å chatte med én, så holdt jeg meg der til det enten ble en date eller vi sluttet å snakke. Anonymkode: 7df47...29d Deg om det ☺️ jeg har aldri i mitt voksne liv gått mndsvis uten sex, men sex må ikke ha følelser involvert for min del, det er tilfredsstillelse og nytelse. Det gikk fem uker fra jeg avsluttet relasjonen med ff min til jeg hadde sex med han jeg hadde vært på date med. Vil ikke akkurat kalle det overlapping 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #48 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 3.34): Da kjenner du ikke menns natur særlig godt.. 😅 Anonymkode: c4854...564 At de vil ha både i pose og s(m)ekk, mener du? Anonymkode: e3807...34d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #49 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det jeg mener er, at om du, som har en pulekompis, bør jo date folk som også ligger med andre, forstår du? Det er jo bare fair. Anonymkode: 49297...a32 Ja, det hadde ikke vært noe problem det, men jeg vet jo ikke hvem som har en FF selv når jeg finner folk på en app. Anonymkode: dcfa5...3a6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #50 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det hadde ikke vært noe problem det, men jeg vet jo ikke hvem som har en FF selv når jeg finner folk på en app. Anonymkode: dcfa5...3a6 Da får du spørre de om det. Anonymkode: 849af...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå