AnonymBruker Skrevet 9. mars #21 Del Skrevet 9. mars Det virker som mange menn tror dette er greit fram til klare avtaler om eksklusivitet. Slike avtaler trenerer de selvsagt lengst mulig, og guilt tripper dama om hun prøver å få en. Jeg synes det er uakseptabelt, og erfaringen min er at om han ikke er mer orientert mot deg er han verdiløs som kjæreste uansett. Da må han stadig bare overnatte hos en trist venninne, på hyttetur med en kollega og på konsert med en eks. Anonymkode: 13d51...b79 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #22 Del Skrevet 9. mars Nei høres litt "livets harde skole" ut..(enkel) Anonymkode: 14fa2...ece 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #23 Del Skrevet 9. mars Ja, hvis han hadde sluttet og pule henne hvis vi begynte og date seriøst. At han har fast sexpartner er bedre enn tinderswinging synes jeg, og hvis man har vært singel lenge har man jo behov. Det er jo vesentlig og det bare er sex eller om det er følelser også. Anonymkode: 766f2...9d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 9. mars #24 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han viser interesse for deg men har en dame han treffer i helgene. Hva tenker du om en sånn mann? Anonymkode: de38f...9de For meg hadde det vært skikkelig turn off . Tydelig en person som bruker andre , usjarmerende 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. mars #25 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste menn hadde klikka om dama de var forelska i pulte på andre, og skjønner at de må oppføre seg bra selv hvis de skal forvente det samme av dama. Anonymkode: 07fa5...f8d Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg har alltid respektert en sunn og god interesse for aktiv sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #26 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo noen som finner hverandre mens en eller begge er i andre forhold. Ser ikke helt forskjellen på å ha FF-forhold og normalt forhold i så måte. Anonymkode: 7ddaa...ea2 Min "ff" kommuniserer jeg bare med når vi skal treffes, han kommer inn døra og vi har sex, ligger og småprater litt, og så drar han. Må innrømme at jeg gjerne vil ha litt mer enn dette med en kjæreste 😅 Anonymkode: dcfa5...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #27 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da kjenner du ikke menns natur særlig godt.. 😅 Anonymkode: c4854...564 Helt uinteressant hva slags dårlig unnskyldning han bruker. En slik mann vil jeg ikke ha Anonymkode: 0c70e...111 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #28 Del Skrevet 9. mars Nei, den blir for drøy... plutselig blir hun gravid, eller smitter hverandre med kjønnssykdommer. Tenker at en sånn mann neppe klarer å være trofast i et forhold. Anonymkode: df0f2...e2f 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #29 Del Skrevet 9. mars Tenker at da får han pule videre på den dama, og så finner jeg meg noe bedre, som er verdt tiden min. Veldig enkelt. Anonymkode: 59c32...ce2 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #30 Del Skrevet 9. mars Hadde vært totalt uaktuelt om han pulte andre mens vi datet og hadde gryende forelskelse. Totalt uaktuelt selv om vi ikke hadde startet å ha sex ennå. Skulle vi gå fra en date med sommerfugler i magen og sende koselige meldinger, men til kvelden dagen etter gikk han og hadde sex med en annen dame? Får helt avsmak på fyren.. Anonymkode: b1f40...2be 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #31 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Om han er så opptatt med å pule andre damer så hadde jeg tenkt at det kunne han bare fortsette med. Anonymkode: 849af...9dc Forventer du at menn skal sitte i sølibat og vente på askepott? Jeg bryr meg ikke hvem han ligger med når han møter meg så lenge han slutter å ha møte de når jeg er inne i bildet. Anonymkode: eae2a...0bf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #32 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han viser interesse for deg men har en dame han treffer i helgene. Hva tenker du om en sånn mann? Anonymkode: de38f...9de Gjelder det samme hvis kvinner har fuck buddy? De er også uaktuelle for forhold? Anonymkode: f667c...e83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #33 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Forventer du at menn skal sitte i sølibat og vente på askepott? Jeg bryr meg ikke hvem han ligger med når han møter meg så lenge han slutter å ha møte de når jeg er inne i bildet. Anonymkode: eae2a...0bf Menn kan gjøre akkurat hva de vil for meg. Jeg vil ikke involvere meg med en mann som driver og puler på andre damer, og samtidig forventer å date meg. Det er helt utelukket. Han tar sitt valg, og jeg tar mitt. Verre enn det er det faktisk ikke. Har ingenting med Askepott å gjøre for min del. Det har med respekt å gjøre. Hadde ikke følt at han hadde respekt for meg, eller tok datingen seriøst. Det forventer jeg av en mann som hadde bedt meg på date. Anonymkode: 849af...9dc 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #34 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Min "ff" kommuniserer jeg bare med når vi skal treffes, han kommer inn døra og vi har sex, ligger og småprater litt, og så drar han. Må innrømme at jeg gjerne vil ha litt mer enn dette med en kjæreste 😅 Anonymkode: dcfa5...3a6 Mitt innlegg er rettet mot første innlegg. Altså hvor spørsmålet er hvordan du ville reagert dersom du begynner å date/skaper en relasjon til en som har en FF. Jeg påpeker at det er mange som finner hverandre mens de er i en relasjon, og jeg syns det å ha en FF er litt som å ha en kjæreste (light). Jeg antar jo at man avslutter FF og/eller forholdet dersom man finner seg en ny ei/en. Usikkerheten kommer vel uansett, kommer den «utro» til å bli «utro» igjen. Eventuelt plukker opp FF-forholdet igjen når personen kjeder seg. Anonymkode: 7ddaa...ea2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #35 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han viser interesse for deg men har en dame han treffer i helgene. Hva tenker du om en sånn mann? Anonymkode: de38f...9de Viser interesse? Viser det for å få flere damer å pule. Er han utelanske? For de er det fort å tro de er intressert når de ikke er det! Hvorfor kan han ikke se hva han har med dama han allerede har? Anonymkode: 842f0...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #36 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han viser interesse for deg men har en dame han treffer i helgene. Hva tenker du om en sånn mann? Anonymkode: de38f...9de Garantert så holder han vel på med hun jenta men liker å skape spenning. Har vært borti en sånn mann før, han holdt på med en dame mens han møtte meg litt etterpå, han ble sammen med hun dama han var med først. Anonymkode: 842f0...08b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #37 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han viser interesse for deg men har en dame han treffer i helgene. Hva tenker du om en sånn mann? Anonymkode: de38f...9de Det er jo ikke noe problem om man finner en dame som også har andre. Det er sikkert noen som er sånn. Men en slik mann får ikke en dame som ønsker et seriøst forhold for å si det slik. OG det vil jo ikke han heller ha, så hva er problemet? Anonymkode: 49297...a32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #38 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er jo ikke noe problem om man finner en dame som også har andre. Det er sikkert noen som er sånn. Men en slik mann får ikke en dame som ønsker et seriøst forhold for å si det slik. OG det vil jo ikke han heller ha, så hva er problemet? Anonymkode: 49297...a32 Hvorfor tror du ikke han vil ha forhold? Jeg vil jo ha forhold selv om jeg har en fyr jeg har sex med innimellom, det er kun for å få dekket det fysiske behovet når jeg ikke er interessert forhold. Anonymkode: dcfa5...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 9. mars #39 Del Skrevet 9. mars Nei ikke faen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 9. mars #40 Del Skrevet 9. mars Nei. Fullstendig uaktuelt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå