AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Han viser interesse for deg men har en dame han treffer i helgene. Hva tenker du om en sånn mann? Anonymkode: de38f...9de
AnonymBruker Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars Nei, tenker han ikke er interessert hvis han holder på med andre. Anonymkode: 0c70e...111 21 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars En mann måtte velge meg for at jeg valgte ham. Min mann hadde også en slik ff da vi møttes. Der fikk jeg greie på etterpå, for han avsluttet med henne da han ville ha meg, og hun tok det ikke så greit. At han kuttet henne ut for å gå for meg var likevel så riktig at jeg ikke brukte det mot ham at han hadde hatt en slik frem til han møtte meg. Hadde ikke hun reagert som hun gjorde ville jeg vel aldri visst om det heller. Han var singel da han traff henne jevnlig, og avsluttet umiddelbart da han ville ha meg, så det i seg selv var greit. Anonymkode: ea581...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars Absolutt ikke. Da kan han få pule på henne uten meg. Anonymkode: 07fa5...f8d 7 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6 Skrevet 9. mars Nei, såpass selvrespekt har jeg at det hadde vert uaktuelt. Anonymkode: 132a1...650 14
AnonymBruker Skrevet 9. mars #7 Skrevet 9. mars Det er mange som har slike ordninger, men det er et fåtall som er så dum å forteller det til noen de dater. Anonymkode: 5c9b3...a06 6 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars #8 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er mange som har slike ordninger, men det er et fåtall som er så dum å forteller det til noen de dater. Anonymkode: 5c9b3...a06 Da er de uærlige og i tillegg mangler de integritet. Stakkars mennesker. Anonymkode: 849af...9dc 4 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars #9 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, tenker han ikke er interessert hvis han holder på med andre. Anonymkode: 0c70e...111 Da kjenner du ikke menns natur særlig godt.. 😅 Anonymkode: c4854...564 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #10 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da kjenner du ikke menns natur særlig godt.. 😅 Anonymkode: c4854...564 De fleste menn hadde klikka om dama de var forelska i pulte på andre, og skjønner at de må oppføre seg bra selv hvis de skal forvente det samme av dama. Anonymkode: 07fa5...f8d 12 1 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars #11 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): De fleste menn hadde klikka om dama de var forelska i pulte på andre, og skjønner at de må oppføre seg bra selv hvis de skal forvente det samme av dama. Anonymkode: 07fa5...f8d Dette!💕 Anonymkode: 78849...5de 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars #12 Skrevet 9. mars Nei det hadde jeg ikke, er ikke interessert i en fyr som er halvveis investert andre steder. Anonymkode: 5151e...310 7 2
PurpleTuliip Skrevet 9. mars #13 Skrevet 9. mars Tar det som en selvfølge at en sånn relasjon avsluttes når vi blir tettere. Jeg hadde selv ff som jeg jevnlig hadde sex med. Hadde vært på to dater med nåværende samboer så sa jeg til ff at jeg ville avslutte relasjonen der fordi jeg ante at dette kunne bli ett skikkelig forhold, noe jeg heldigvis hadde rett i ☺️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #14 Skrevet 9. mars Så lenge han ikke ligger med oss begge to så er det helt greit for meg. Han må jo avslutte med FF dersom han skal gå videre med meg, for jeg forventer at vi er på vei mot ett forhold om jeg går så langt som å ha sex med noen. Da forventer jeg har han også jobber mot det og ikke ligger med andre. Jeg kan ikke ha FF mellom forhold for jeg blir så emosjonelt tilknyttet, men jeg ser ikke noe moralsk feil i å ha en fast lekevenn mens en er singel. Det høres så praktisk og greit ut jeg skulle gjerne hatt det selv😅 Anonymkode: 6aa62...8fc 1
SPOCA Skrevet 9. mars #15 Skrevet 9. mars Helt uinteressant. Dater ikke en som holder på med andre. 6 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars #16 Skrevet 9. mars Det er jo noen som finner hverandre mens en eller begge er i andre forhold. Ser ikke helt forskjellen på å ha FF-forhold og normalt forhold i så måte. Anonymkode: 7ddaa...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #17 Skrevet 9. mars Om han er så opptatt med å pule andre damer så hadde jeg tenkt at det kunne han bare fortsette med. Anonymkode: 849af...9dc 7 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars #18 Skrevet 9. mars Så lenge han slutter når/hvis det blir seriøst mellom oss så ser jeg ikke problemet. Jeg har jo og en fyr som jeg treffer innimellom og har sex med (som kun er det, vi er ikke venner). Og jeg slutter ikke med det selv om jeg tenkte å begynne å date så smått nå. Men hadde såklart avslutta med han andre dersom det utviklet seg. Anonymkode: dcfa5...3a6 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars #19 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er jo noen som finner hverandre mens en eller begge er i andre forhold. Ser ikke helt forskjellen på å ha FF-forhold og normalt forhold i så måte. Anonymkode: 7ddaa...ea2 Forskjellen er at en FF er kun for sex, og en kjæreste er en du vil ha deg nær på en helt annen måte. Man er følelsesmessig engasjert, og legger sjela si i relasjonen. Gjør man ikke det så er det egentlig ikke noen vits i å prøve engang. Halvveis opplegg fungerer sjeldent. Anonymkode: 849af...9dc 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #20 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lenge han ikke ligger med oss begge to så er det helt greit for meg. Han må jo avslutte med FF dersom han skal gå videre med meg, for jeg forventer at vi er på vei mot ett forhold om jeg går så langt som å ha sex med noen. Da forventer jeg har han også jobber mot det og ikke ligger med andre. Jeg kan ikke ha FF mellom forhold for jeg blir så emosjonelt tilknyttet, men jeg ser ikke noe moralsk feil i å ha en fast lekevenn mens en er singel. Det høres så praktisk og greit ut jeg skulle gjerne hatt det selv😅 Anonymkode: 6aa62...8fc Fra den ene til den andre 😂 Anonymkode: 849af...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå