AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Hei alle sammen. Er i første trimester og har akkuratt oppdaget mange bleke flekker på leggene mine. Har noen erfaring med hva dette er og om det er grunn til bekymring ? På forhånd takk for deres erfaringer 🌹 Anonymkode: 351bb...5c4
AnonymBruker Skrevet 9. mars #3 Skrevet 9. mars Kan det være pigment flekker? 🤔 Anonymkode: 8e5ba...66d
AnonymBruker Skrevet 9. mars #5 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan det være pigment flekker? 🤔 Anonymkode: 8e5ba...66d Trudde de skulle være mørkere ? 🙈 Anonymkode: 351bb...5c4
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sopp? Anonymkode: 3d958...530 Trur ikke det, da de kom veldig spontant... Anonymkode: 351bb...5c4
MiaHI Skrevet 10. mars #7 Skrevet 10. mars Jeg opplevde dette under første graviditet. Tror jeg googlet meg frem til at det sannsynligvis skyldtes vann i kroppen, men husker ikke helt. Anyways, det forsvant av seg selv ikke lenge etter fødsel☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #8 Skrevet 10. mars MiaHI skrev (14 minutter siden): Jeg opplevde dette under første graviditet. Tror jeg googlet meg frem til at det sannsynligvis skyldtes vann i kroppen, men husker ikke helt. Anyways, det forsvant av seg selv ikke lenge etter fødsel☺️ Takk for svar ! Godt å høre at det har skjedd noen andre og endt at det endte godt 😂 Anonymkode: 351bb...5c4
MiaHI Skrevet 10. mars #9 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for svar ! Godt å høre at det har skjedd noen andre og endt at det endte godt 😂 Anonymkode: 351bb...5c4 Det skjønner jeg😄 Husker jeg ble litt stressa selv og det første jeg fant når jeg søkte på det var sopp i huden, men det så jo ikke ut som det i det hele tatt. Skulle gjerne husket mer av det, men det er 4 år siden så husker ikke så mye. Bare at det ikke var noe vondt eller plagsomt, og at det gikk over helt av seg selv☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå