AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Vet at det er en del som skriver at de er ensomme i en viss alder, feks 40 + , skriver om depresjon og angst Skjønner det. Er snart 40. Mann. Aldri hatt samleie. Men,har et håp uansett . Er ikke så god i sosiale situasjoner, så.er ikke helt med på hjelpearbeid og støttegrupper . Prøvd, men der er det liksom at du.må være sosial straks, føler jeg. Men , går ut på ting som konserter og teater alene. Var til og med en psykolog som spurte "hvordan tør du å gjøre det?". Koser meg, og håper liksom å finne tonen med noen "tilfeldig",selv om jeg er godt voksen.Kanskje jeg er naiv, men har det jo greit Anonymkode: 9faa8...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Litt usikker på hva du ønsker tilbakemelding på her…? 🤔 Anonymkode: 631a5...d6b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Hva mener du? Noe av det du skriver, har et poeng. Men er jo så mye å ta tak i Anonymkode: e8f5c...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå