cherma Skrevet 17 timer siden #61 Del Skrevet 17 timer siden så jævelig turn off 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17 timer siden #62 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da får du en pekepinn på størrelsen. Problemet er? Anonymkode: b42bc...a18 😆😆😆 Ah. Fyren brøler fem tusen HARRY røde flagg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lt.Dan Skrevet 17 timer siden #63 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Haha, suger når rollene er bytta om ser jeg🤣. Penisbul under buksa er jo bare barnemat i forhold til det de fleste mannelige kjærester må akseptere av tvilsomme klesstiler. #eiersyk (som egentlig er helt greit, hvorfor skal alle se alt) Endret 17 timer siden av Lt.Dan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #64 Del Skrevet 17 timer siden Det er jo helt forferdelig at man skal se hva en mann har innfor klærne. Mye lettere å være dame da, man kan dra tightsen inn i alle sprekker som kroppen har å by på, og slippe unna med det. Hvis en mann er er i nærheten av å gjøre noe lignende så er han plutselig en creepy blotter. Merkelig dobbelstandard 🤪 Anonymkode: 064fb...e02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #65 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ts her. Vi lå sammen på forrige date, så det er ikke det at jeg ikke har sett ham uten bukser😅 Reagerer bare på at noen kan velge et så vulgært bilde (selv om bildet er uten ansikt, man ser bare fra magen og ned, han står i bar overkropp med trange bukser på). Kjenner jeg ble veldig usikker på flere dater. Han er absolutt en trivelig og kjekk kar, men bildet gjorde meg usikker. Både på hvorfor han ønsker at så mange skal kunne se ham slik, og om dette betyr at han ligger rundt med massevis av damer (evt skulle ønske han gjorde det, men manglende sosiale ferdigheter gjør at det kun er meg)? Anonymkode: 92f94...00f Når du har bilde uten fjes og med erigert lem, betyr det i hvertfall ikke at man søker en turpartner og strikkevenn 🙄 Dersom du kun vil ha sex, er det jo greit. Men nei, jeg ville forventet mer stil av noen uansett.. Anonymkode: 30fd2...4f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #66 Del Skrevet 16 timer siden Lt.Dan skrev (54 minutter siden): Haha, suger når rollene er bytta om ser jeg🤣. Penisbul under buksa er jo bare barnemat i forhold til det de fleste mannelige kjærester må akseptere av tvilsomme klesstiler. #eiersyk (som egentlig er helt greit, hvorfor skal alle se alt) I og for seg enig med deg, men jeg går aldri utfordrende kledd selv (og karen jeg dater er alltid ordentlig kledt når vi møtes. Ts Anonymkode: 92f94...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #67 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er jo helt forferdelig at man skal se hva en mann har innfor klærne. Mye lettere å være dame da, man kan dra tightsen inn i alle sprekker som kroppen har å by på, og slippe unna med det. Hvis en mann er er i nærheten av å gjøre noe lignende så er han plutselig en creepy blotter. Merkelig dobbelstandard 🤪 Anonymkode: 064fb...e02 Ts her, jeg kler meg faktisk aldri utfordrende og liker ikke at andre damer gjør det heller. Kløft og kameltå er ikke min stil! Rimelig sjokkert jeg også når jeg ser hvordan mange damer kler seg… Anonymkode: 92f94...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 16 timer siden #68 Del Skrevet 16 timer siden Hvis dere begge liker kinky sex, så er det sexen dere har felles. Hvordan er det med dere da om 40 år og ta vare på hverandre uten sex. Synes så synd på dere som er så opptatt av heftig sex, Man blir desillusjonert og veldig ensom når man har brukt opp den beste tiden i livet på å ha sex som ikke fører til noe varig (for de aller fleste) Og de jeg menn jeg vet om som liker kinky sex gjør det gjerne med flere, og bytter gjerne partner når det begynner å bli ‘skummelt’ altså når dama er skikkelig forelsket og mannen fortsatt kun er der for sexen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 14 timer siden #69 Del Skrevet 14 timer siden Det er ikke alltid Tinder følger like godt med på bilder. En gang kom jeg over et par, der han hadde lagt ut et bilde av den erigerte pikken sin. Ble litt fascinert. Tipper det ble fjernet rimelig kjapt for å si det sånn. Men ble litt forfjamset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 11 timer siden #70 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvor er de classy mennene? Ikke på tinder i hvert fall. Jeg hadde ghosta han… Anonymkode: 7c33e...237 Classy menn bruker ikke dating-apper lagd av noen jøder på vestkysten, men møter folk via venners venner og sosiale arrangementer som løpegrupper og Røde Kors der man kan se folk ansikt til ansikt og se deres verdier og idealer praktiseres i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 11 timer siden #71 Del Skrevet 11 timer siden Er jo noen som har ganske store peniser fordom dei ikke er stive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #72 Del Skrevet 10 timer siden Billig. Useriøs. Player. Anonymkode: 45ebf...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #73 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): I og for seg enig med deg, men jeg går aldri utfordrende kledd selv (og karen jeg dater er alltid ordentlig kledt når vi møtes. Ts Anonymkode: 92f94...00f Ok, nå må du innse virkeligheten her. Dere dater aldeles ikke. Dere knuller, og det har ingen emosjonell fremtid. i 2025 er man hyggelige og kan godt finne på ting med noen man vil etablere et fwb forhold til, men det har NULL fremtid. Sier han noe annet er det for å ha deg tilgjengelig, ikke fordi han vil noe seriøst. Man trenger virkelig ikke mer enn 2 timer fartstid på tinder for å forstå at barisbilder uten ansikt er useriøse som ligger med alle de får sjans på, og har speilpersonlighet for å få deg på limpinnen. Anonymkode: 82caf...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2 timer siden #74 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 22.25): Han har riktignok bukse på, men ingen tvil om at han har ereksjon på bildet. Hva sier dette om karen (og om meg som har vært på tre dater med ham)?🥴 Anonymkode: 92f94...00f Skulle ønske kvinner så på litt krøll nedi buksa, som en reklame for sunnhet.. Bruk heller reklamsjonsretten eller returetten, hvis det ikke stemmer.. husk at du har bare 10 dager med å finne det ut😆 Eller sveip, men da kan du også gå glipp av din største kjærlighet.. Han havner garantert hos ei annen dame, som har et våkent blikk🥰 Synes det sier meg at du lever i håpet.. men litt dumt hvis du vraker han, pga et bilde med en "normal" kul i buksa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2 timer siden #75 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ts her, jeg kler meg faktisk aldri utfordrende og liker ikke at andre damer gjør det heller. Kløft og kameltå er ikke min stil! Rimelig sjokkert jeg også når jeg ser hvordan mange damer kler seg… Anonymkode: 92f94...00f Opps.. jeg angrer litt på mitt forrige svar.. Hvis du blir irritert på andre kvinners klestil, "har du ei høne å plukke på"🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå