Gå til innhold

Blødning i uke 8

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg får bare vente på svar på blodprøvene før jeg gjør noe. Man skal vel på tidlig ultralyd i uke 12, så da får jeg vel fasit da.. 

ts. 

Anonymkode: f1fb5...1cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er 7+3 i dag, og har hatt litt rosa utflod i dag. Muligens også litt menssmerter (men ikke slik at jeg hadde lagt merke til det om det ikke hadde vært for blødning og at jeg har «kjent ekstra etter». Tok ultralyd for et par timer siden. Det er et foster der, men størrelsen er liten i forhold til hvor langt jeg skal ha kommet, hjerterytmen var svak og fostersekken lå litt langt nede. Så hun mente at jeg sannsynligvis har en pågående spontanabort.

Anonymkode: a69c0...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg spontanabortere målte vi hcg i blodet. Tok blodprøve på mandag og ny blodprøve på onsdag. Da hadde hcg gått veldig mye ned, og da var det bekreftet spontanabort fra legekontoret. 
Jeg tok blodprøver samme dag jeg begynte å blø,  tirsdag kom det ut en relativt stor klump med vev, så allerede da visste jeg at det ikke var håp. Og smertene da selvsagt, utover mandag og særlig tirsdag var det kraftige bølger med smerter som ble bedre etter at klumpen med vev kom ut. Det var liksom ikke spotting heller, det startet som litt blod på papiret på søndag kveld, men mandag kom det bare mer og mer, som en kraftig mensen.
Svaret på blodprøven jeg tok på onsdag kom vel torsdag om jeg ikke husker feil, og da var det liksom bekreftet av graviditeten var over. Tok aldri ultralyd. jeg var i uke 9. 

Ble gravid igjen 3 måneder etter og skal straks føde nå 😊 

Anonymkode: 01b31...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan gå fint, og du kan IKKE vite om det IKKE går fint heller. 

https://www.helsenorge.no/gravid/gravid-uke-for-uke/uke-6-7-og-8/

Lykke til ts.

Anonymkode: 85b02...197

Nei, jeg har heller ikke hevd noe annet er vert bastant på det ene eller det andre, slik som du.  

Anonymkode: 31862...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg har heller ikke hevd noe annet er vert bastant på det ene eller det andre, slik som du.  

Anonymkode: 31862...215

Går det ellers bra med deg? Finnes sikkert noen andre der ute som du kan strø bitterheten din på. 

Anonymkode: 85b02...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...