AnonymBruker Skrevet i går, 21:23 #1 Del Skrevet i går, 21:23 Hei! Har lest på nett og ser det er vanlig med blødning i uke 7-8. Har hatt litt blødning i en ukes tid nå, med både nytt og gammelt blod. Noen flere som har opplevd det der det har gått bra? Når bør man kontakte lege? Anonymkode: f1fb5...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:05 #2 Del Skrevet i går, 22:05 Jeg har aldri hatt blødninger i mine svangerskap men har hørt om andre som har spottet av ulike grunner. Ville kontaktet lege for en ultralyd, man skal kontakte lege ved blødninger når en er gravid. Da slipper du gå å bekymre deg også Anonymkode: 67a62...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:10 #3 Del Skrevet i går, 22:10 Lege kan jo ikke gjøre noe så tidlig, men det er jo greit å sjekke ut. Om alt er bra er det jo dumt om man engster seg, og hvis ikke er det jo greit å vite og se om man trenger noe mer medisinsk oppfølging eller sjekker. For eksempel kan graviditet utenfor livmoren medføre blødninger (og sterke smerter, så høres usannsynlig ut at det er det, men greit å ta noe sjanser). Anonymkode: d120d...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:15 #4 Del Skrevet i går, 22:15 For meg gikk det ikke bra, men jeg var lenger på vei, og hadde smerter i tillegg til blødning. Vet om mange det har gått bra med. Hvis du ikke får hjelp hos legen, ville jeg tatt en privat ultralyd om du har mulighet til det. Det er vanskelig å ikke vite. Anonymkode: 19a20...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:19 #5 Del Skrevet i går, 22:19 Det gikk bra for meg. Hadde blødning grunnet tvillingsvangerskap. Var ikke mye da, og det var i uke 6. Anonymkode: 65136...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:26 #6 Del Skrevet i går, 22:26 Jeg hadde en lite blødning, men varte ikke så lenge som din da. Det fikk fint med henne, hun er 8 år idag Anonymkode: 85b02...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:28 #7 Del Skrevet i går, 22:28 Hadde faktisk det med begge barna og det gikk fint med de. Det går nok fint ts. Anonymkode: 85b02...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:36 #8 Del Skrevet i går, 22:36 Blør du mye? Har det økt i mengde? Jeg har blødd i 3 av 4 svangerskap. Det gikk bra i de to første (blødde lite, men jevnlig frem til langt ute i 2.trimester), men i tredje startet blødningen i uke 7 og bare økte i styrke frem til jeg mistet i uke 12. Kan nok være greit å få det sjekket, enten ved å gå privat eller ved å få fastlegen til å henvise, men da er det nok lengre ventetid. Er vondt å ikke vite❤️ Anonymkode: aaf40...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:38 #9 Del Skrevet i går, 22:38 Har ikke blødd mye, litt av og på. Noen dager uten blødning og andre dager litt. Kun på pairet når jeg har vært på do. Har ikke hatt smerter. ts. Anonymkode: f1fb5...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har ikke blødd mye, litt av og på. Noen dager uten blødning og andre dager litt. Kun på pairet når jeg har vært på do. Har ikke hatt smerter. ts. Anonymkode: f1fb5...1cc Ville tatt ultralyd. Blødning i svangerskap er sjeldent godt tegn men det kan også gå bra. Umulig for oss å vite. Anonymkode: 67a62...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Har lest på nett og ser det er vanlig med blødning i uke 7-8. Har hatt litt blødning i en ukes tid nå, med både nytt og gammelt blod. Noen flere som har opplevd det der det har gått bra? Når bør man kontakte lege? Anonymkode: f1fb5...1cc Opplevde spotting i tre graviditeter. Endte alltid med SA. Endret 18 timer siden av Ny Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Da får jeg ta kontakt med lege på mandag, det er vel ikke god nok grunn for å ta kontakt med legevakten.. ts. Anonymkode: f1fb5...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Spør fastlege eller jordmor på helsestasjon til å henvise deg til ultralyd på gynekologisk poliklinikk. Eller gå privat. Anonymkode: b98bb...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde faktisk det med begge barna og det gikk fint med de. Det går nok fint ts. Anonymkode: 85b02...197 Det kan du ikke vite. Anonymkode: 31862...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden Jeg blødde mye første trimester. Fant aldri noen god grunn til blødningene, men er i uke 38 nå og alt som normalt😊 Anonymkode: 498fb...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det gikk bra for meg. Hadde blødning grunnet tvillingsvangerskap. Var ikke mye da, og det var i uke 6. Anonymkode: 65136...8a0 Slik var det for meg også. Jeg gikk til privat UL og fikk bekreftet av det var ett foster igjen med hjerteslag. Anbefaler UL på det sterkeste. Det ga meg veldig ro. Anonymkode: 41c71...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden Har blødd en del i 1. trimester begge gangene. Første barnet er 6 år og helt friskt, det andre er fortsatt i magen men jeg er 20 uker på vei nå - kjenner godt med liv og alt har vært i orden på ultralyd Så det kan gå bra og. Anonymkode: 36a7b...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Privat ul er 3 timer unna, så det er litt «styrete». Håper legekontoret kan hjelpe i førte omgang, så lenge de har tilgang på ul burde de vel kunne se et bankende hjerte om det er der.. ts. Anonymkode: f1fb5...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Blødde i uke 6 og fikk en spontan abort Anonymkode: 67a62...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå