AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Ser jo nå at alle som har hatt og har lengere fravær får blomst. Så sitter jeg nå å lurer på om mitt fravær pga en operert fot ikke teller? Ei heller da jeg var hjemme i nesten 6 mnd med pleiepenger. Synes dette er noe rart. Anonymkode: 42b41...546 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser jo nå at alle som har hatt og har lengere fravær får blomst. Så sitter jeg nå å lurer på om mitt fravær pga en operert fot ikke teller? Ei heller da jeg var hjemme i nesten 6 mnd med pleiepenger. Synes dette er noe rart. Anonymkode: 42b41...546 Jeg har aldri hørt om det, men hvis det er vanlig hos dere og andre har fått for fravær så burde du også ja. Anonymkode: cd491...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Aldri hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Ja, det har jeg fått begge gangene jeg har vært langtidssykemeldt (to ulike arbeidsplasser). Vet at andre på jobben også har fått det. Anonymkode: e65dd...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Aldri fått. Bare sure kommentarer😂. Kommunalt. Anonymkode: 7c55b...fd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri fått. Bare sure kommentarer😂. Kommunalt. Anonymkode: 7c55b...fd1 Mer min erfaring og, tenkte "blomster hva fader er det for en jobb, her hadde man fått stygge blikk og stikk"😂 Anonymkode: cd491...7ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Nei, men kollega fikk. Så du er ikke den eneste. Anonymkode: ff451...c85 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Nei. Anonymkode: a132b...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Der jeg jobbet var det vanlig at det ble sendt blomst ved mer enn to ukers sykemelding, men det fordret at nærmeste leder faktisk tok ansvar. Min leder var ganske ubrukelig, så jeg fikk en bukett i hånda på et møte etter seks måneder (og det var på ingen måte det verste bruddet på regler og rutiner om oppfølging av sykemeldte. Blomster er hyggelig, men å bli fulgt opp skikkelig og lovmessig er mye viktigere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Jeg har aldri fått, men vet at en annen kollega har fått Anonymkode: 3a599...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden På nåværende jobb har jeg fått blomst ved fravær flere ganger 🥰 Aldri fått det i tidligere jobber, så ble overrasket og visste ikke at det er praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Nei, fikk ikke noe da jeg var sykemeldt pga. livskrise. Fikk bare dårligere lønn (gikk ikke like mye opp som andre) i stedet... "fordi jeg ikke hadde produsert like mye". Anonymkode: 0db32...692 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden Trur ei fikk etter hun ble nesten drept på jobb i en ulykke, men ikke resten. Krans på kista får man i det minste. Anonymkode: 9ceb4...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden Noen får ved sykdom og andre får ikke. Noen får blomster eller gave til runde dager, andre får ikke. Noen får en blomst når de slutter, andre ikke🤷♀️ Anonymkode: 93d4f...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ser jo nå at alle som har hatt og har lengere fravær får blomst. Så sitter jeg nå å lurer på om mitt fravær pga en operert fot ikke teller? Ei heller da jeg var hjemme i nesten 6 mnd med pleiepenger. Synes dette er noe rart. Anonymkode: 42b41...546 Det er veldig individuelt hvem som får eller ikke. Men betale for det skal vi. Anonymkode: 9396d...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden Nope Anonymkode: 48c6c...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Del Skrevet 22 timer siden Fikk blomster i tidligere jobb etter en MA i uke 13. var sykemeldt ca 2 uker. Anonymkode: ce869...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Del Skrevet 22 timer siden Andre har fått det, men nå har jeg vært sykemeldt i 8 uker etter en ulykke og ingen kvast har kommet min vei. Fatter ikke at det kan være så vanskelig å bare gjøre det likt for alle? Så mange er vi ikke, og ikke er det så ofte at noen er sykemeldte heller. Statlig i tillegg, så burde vel være en viss rutine på sånt. Jeg er ikke bitter, men det trekker ned mitt inntrykk av ledelsen. Anonymkode: 1e1ce...e13 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #19 Del Skrevet 22 timer siden En blomst? Jeg hadde vel fått en kaktus da kanskje. Har aldri hørt om noen som får blomster pga sykemeldinger. Anonymkode: f9a59...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #20 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Noen får ved sykdom og andre får ikke. Noen får blomster eller gave til runde dager, andre får ikke. Noen får en blomst når de slutter, andre ikke🤷♀️ Anonymkode: 93d4f...e09 På samme avdeling? Og alle har betalt til gavekassa. Anonymkode: 42b41...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå