AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har et spørsmål til Menn og et til Kvinner. Dette handler ikke om å sjekke opp noen på treningssenter etc. Det jeg lurer på er hva du som mann reagerer positivt på når du trener på motsatt kjønn, og det samme kvinner, hva synes dere er pent på en mann. Min klare favoritt er en veltrent kvinnerumpe Anonymkode: b4cc8...22d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Reagerer positivt på folk som smiler. Ellers bryr jeg meg ikke noe særlig om å se på andre når jeg prater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Avstand, unngår å stirre, effektiv trening for så vasking av apparater/vekter før de går videre Anonymkode: 6b2a4...127 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er ikke så ekkel at jeg går og titter på andre som trener og bedømmer dem. På treningssenteret er alle slags mennesker. Mitt eneste motiv for å gå dit er å trene. Anonymkode: 2ebb7...df0 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Jeg er utrolig svak for et smil. De damene jeg legger merke til på klatresenteret er de som smiler med hele ansiktet eller hele kroppen. Samme med damer som danser. Om hun gir inntrykk av at hun har det virkelig gøy, da er jeg solgt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Er der for å trene. Hvis hun smiler, smiler jeg tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Det jeg lurer på er hva du som mann reagerer positivt på når du trener på motsatt kjønn, og det samme kvinner, hva synes dere er pent på en mann. Når jeg har kommet så langt at jeg får trene på motsatt kjønn, så synes jeg det er positivt om hun klarer å konsentrere seg, på tross av alle som kikker på oss. Anonymkode: 2646c...bff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Må innrømme jeg smugtitter litt. Ansikt, smil, rumpe, bryst. Noen har ettersittende klær så penis eller kameltåa vises. Noen har også klær som fremhever rumpa når de utelukkende gjør rumpeøvelser. Som heterofil er det sikkert litt misunnelse når det tittes på samme kjønn. Anonymkode: 25177...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg