AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden hva føler enn mann når han får ei dame ( som han kun har datet litt gråte fordi han har såret og ghostet henne? sende et lite lydklipp hvor hvor han garantet vil høre at jeg er lei meg.. Anonymkode: 0a8ab...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Ikke gjør det, du virker bare patetisk… Blokker og move on Anonymkode: 14003...15e 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ikke gjør det, du virker bare patetisk… Blokker og move on Anonymkode: 14003...15e Er så lei meg Anonymkode: 0a8ab...f6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Jeg er dame, men 100% sikker på at han da vil tenke noe ala "fy søren jammen bra jeg kom meg unna den crazy dama der". Anonymkode: 1f688...0f1 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Å sende en lydfil for å vise/ la han høre at du er lei seg et bare merkelig. Skjønner du er lei deg, men det tror jeg bare virker mot sin hensikt. Jeg hadde en samtale med min eks, der jeg begynte å grine (uten å ha planlagt det) fordi jeg er så knust av hvordan det har blitt. Han reagerte med å be meg legge det bak meg, og komme meg videre. Ikke veldig mye omtanke og omsorg der altså.. Det kommer nok ann på mannen. Er det i et forhold, tror jeg de fleste kan vise mye omsorg, er det utenfor forhold, tror jeg bare de blir frastøtt av det. Anonymkode: 91cff...bd2 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Hvis du sender en lydfil kommer han til å tenke "for en manipulerende og spenna gærn dame". Jeg hadde blokkert deg i alle kanaler. Anonymkode: acc78...65c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Hvis han allerede har ghostet deg, bryr han seg neppe så veldig - og å få tilsendt en sånn melding vil vel først og fremst få ham til føle seg lettet over at han kom seg unna i tide... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Da tenker jeg at jeg har gjort er riktig valg ved å styre unna deg og at du er nok en person som i framtiden ville brukt tårer for å manipulere for å få viljen din. Anonymkode: 9a366...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Ojojoj.. Stakkars han som ender opp med henne.. Anonymkode: b8f67...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): hva føler enn mann når han får ei dame ( som han kun har datet litt gråte fordi han har såret og ghostet henne? sende et lite lydklipp hvor hvor han garantet vil høre at jeg er lei meg.. Anonymkode: 0a8ab...f6e Hadde jeg fått et sånt lydklipp så hadde jeg iallefall holdt meg unna. Anonymkode: 96472...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): hva føler enn mann når han får ei dame ( som han kun har datet litt gråte fordi han har såret og ghostet henne? sende et lite lydklipp hvor hvor han garantet vil høre at jeg er lei meg.. Anonymkode: 0a8ab...f6e Siste du skal gjøre ! Da driter du deg kraftig ut. Du må ikke vise han du er lei deg. Anonymkode: 81603...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Jeg (M34) føler jo vanligvis på omsorg og omtanke hvis noen gråter, være seg jente eller kvinne eller gutt eller mann. Hadde noen sendt et lydklipp av seg selv gråtende i den hensikt å forårsake dårlig samvittighet for noe jeg ikke hatt dårlig samvittighet for, derimot? Da hadde jeg tenkt at vedkommende var sprøyte gal. Og det utløser jo også en form for omtanke, selvfølgelig, men det hadde jo gjort meg tryggere på at det var riktig å bryte av. Både pga. hvor ekstremt atferd det er og fordi det oppleves særdeles manipulerende. Anonymkode: a5974...57b 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): hva føler enn mann når han får ei dame ( som han kun har datet litt gråte fordi han har såret og ghostet henne? sende et lite lydklipp hvor hvor han garantet vil høre at jeg er lei meg.. Anonymkode: 0a8ab...f6e Tipper han ikke bryr seg, han ghostet deg jo. Anonymkode: 2566e...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): hva føler enn mann når han får ei dame ( som han kun har datet litt gråte fordi han har såret og ghostet henne? sende et lite lydklipp hvor hvor han garantet vil høre at jeg er lei meg.. Anonymkode: 0a8ab...f6e Hvor gammel er du? 14? Man sender ikke slike meldinger til en som ikke vil ha noe med deg å gjøre. Det er bare patetisk. Dette virker for øvrig som en trolletråd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er så lei meg Anonymkode: 0a8ab...f6e Ja, men du må gå til andre enn ham for omsorg. Han har jo nylig vist deg at han er den siste til å kunne gi deg omsorg. Anonymkode: 2566e...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden Han har ghostet deg så han bryr seg nok ikke så mye, han vil heller mest sannsynlig tenke at han gjorde helt rett i å ghoste deg. Anonymkode: 2bb98...7a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Del Skrevet 20 timer siden Slikt gjør man bare ikke. Litt stolthet bør du ha. Det mest sannsynlige er at han ville tenke at det var bra der ikke ble dere, for slikt er ikke normal oppførsel. Anonymkode: 2a6c9...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden Å sende lydklipp av seg selv gråtende er borderline tendenser.... Anonymkode: 47028...265 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå