AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Kan noen trekke og lese kort for meg? Eller om noen klarsynte får opp en følelse? Jeg har en avtale på mandag som jeg grur meg veldig veldig til, vil det gå bedre enn jeg frykter? Tusen takk til den som vil hjelpe❤️ Anonymkode: 89f70...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Trakk noen kort raskt for deg for å få en oversikt. Du kommer til å føle seg lettere og se fremover, prøv å holde frykt og følelser på avstand, ser du ser for deg mange skumle ting og har angst. Det blir en ny start på noe, men du kan ikke la frykt og tvil få overtak på deg, lukk øynene og ta noen dype inn og utpust, tør å tro på at det ordner seg. Anonymkode: 727bb...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trakk noen kort raskt for deg for å få en oversikt. Du kommer til å føle seg lettere og se fremover, prøv å holde frykt og følelser på avstand, ser du ser for deg mange skumle ting og har angst. Det blir en ny start på noe, men du kan ikke la frykt og tvil få overtak på deg, lukk øynene og ta noen dype inn og utpust, tør å tro på at det ordner seg. Anonymkode: 727bb...764 Det var spot on! Jeg ser for meg potensielt mange skumle ting, og er ganske engstelig for utfall. Det dreier seg om en legetime hos spesialist, ang et problem jeg har slitt med ganske lenge og som bekymrer veldig. Det er en litt guffen undersøkelse som må til, så jeg er redd for både den og hva legen skal finne. Er redd for at det skal være noe alvorlig. Håper på at jeg skal gå ut igjen å føle meg lettet, at problemet ikke har en alvorlig årsak, men kan fikses lett, og kortene du trakk hjelper meg til å tørre å tro på at det vil gå bra🙏🏻 Tusen takk! ❤️ Anonymkode: 89f70...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå