AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Leter etter rimelige sjampoer uten silikoner og andre skadelige stoffer. Dagligvarebutikk, Normal, Europris typisk butikker. Jeg er ikke kjent med markedet, og alt av innhold i sjampoer er gresk. Den bør være med duft. Det er til barna mine. De har til nå brukt en Define sjampo uten silikon (husker ikke hvilken akkurat nå), men den dufter ikke som de ønsker. Anonymkode: e72d1...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Leter etter rimelige sjampoer uten silikoner og andre skadelige stoffer. Dagligvarebutikk, Normal, Europris typisk butikker. Jeg er ikke kjent med markedet, og alt av innhold i sjampoer er gresk. Den bør være med duft. Det er til barna mine. De har til nå brukt en Define sjampo uten silikon (husker ikke hvilken akkurat nå), men den dufter ikke som de ønsker. Anonymkode: e72d1...284 Herregud, hva bruker du selv? De kan vel bruke det samme som deg Anonymkode: 458c4...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden På normal: By Veira Anonymkode: 93997...713 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Herregud, hva bruker du selv? De kan vel bruke det samme som deg Anonymkode: 458c4...9f3 Hyggelig måte å kommentere, eller ikke. Jeg har psoriasis og bruker sjampo til flere hundre kr. Den skal de ikke bruke. Anonymkode: e72d1...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): På normal: By Veira Anonymkode: 93997...713 Takk! Anonymkode: e72d1...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Garnier fructis hair food. De inneholder ikke silikon. Selv bruker jeg enten den med pineapple eller den med banan. Kan absolutt anbefale de. Syns selv de lukter kjempegodt og håret mitt blir veldig mykt og fint etterpå. Anonymkode: df712...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Slipp de utvanna sølfat-greiene fra butikken. Kjøp deg en fra frisørsalong. Da blir håret rent å sitter ikke igjen med produkt rundt håskaftet, slik billig sjampo gjør. Anonymkode: 91024...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Bruker ikke være silikon i sjampo, det er stort sett i balsam de har det, men enkelte sjampoer har sterke sulfater i seg som er unødvendig og kan skape en trøblete hodebunn. By veira sensitiv er et bra valg der, garnier hair sulfater sin er litt sterkere men fortsatt god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå