Gå til innhold

Nabo bilspill

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei er frustrert og lurer på hva dere ville gjort. Nå har dette pågått i mange uker. Nabo under driver med bilspill . Han er en singel ung mann som er på jobb om dagen. Så det slutter til normal tid i uke dagene. Men i helgene holder det på langt på natt. I natt var det vel til 02.00 ca.  Det høres ut som motorveien er utenfor vindu og alle lydene går i alle rom opp til meg. Jeg hadde fikset musikk og andre ting bedre. Er det normalt å ha lyden så høyt på med bilspill ?.

Anonymkode: 7095c...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hei er frustrert og lurer på hva dere ville gjort. Nå har dette pågått i mange uker. Nabo under driver med bilspill . Han er en singel ung mann som er på jobb om dagen. Så det slutter til normal tid i uke dagene. Men i helgene holder det på langt på natt. I natt var det vel til 02.00 ca.  Det høres ut som motorveien er utenfor vindu og alle lydene går i alle rom opp til meg. Jeg hadde fikset musikk og andre ting bedre. Er det normalt å ha lyden så høyt på med bilspill ?.

Be han bruke headsett. 

Ja, generelt så er det en del lyd. 

Anonymkode: d276b...ccd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Be han bruke headsett. 

Ja, generelt så er det en del lyd. 

Håpe jeg møter på han i morgen . Han er så hyggelig .så vil gjerne beholde det fine nabo forholde . Har dårlig erfaringer med sure naboer fra andre steder jeg har bodd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Håpe jeg møter på han i morgen . Han er så hyggelig .så vil gjerne beholde det fine nabo forholde . Har dårlig erfaringer med sure naboer fra andre steder jeg har bodd 😊

Når du ikke sier noe så vet han heller ikke hvor godt lyden bærer. Bare si i fra på en hyggelig måte så bør det gå fint.

Ingen sammenligning. Jeg ba naboen si i fra om hun opplevde støy fra oss. Meg og tenåringsbarn. Hun sa aldri i fra, men klagde heller til naboer. Det syntes jeg ikke var ok. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du ikke sier noe så vet han heller ikke hvor godt lyden bærer. Bare si i fra på en hyggelig måte så bør det gå fint.

Ingen sammenligning. Jeg ba naboen si i fra om hun opplevde støy fra oss. Meg og tenåringsbarn. Hun sa aldri i fra, men klagde heller til naboer. Det syntes jeg ikke var ok. 

Nei det er ikke greit å prate med andre. Skal mane meg opp å si det på en grei måte. Synes det er rart de orker å høre den høye lyden selv. Skal spørre han i tillegg om jeg lager noe støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, men du skjønte vel at dere støyet? Er jo å legge ansvaret over på andre. I stedet for å bare la være å bråke.

Anonymkode: 411e2...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes det er helt innafor å si ifra, de fleste steder skal det være stille etter klokka 23, så om han i hvert fall kan bruke headset på natta så hjelper det sikkert? 

Og som andre sier, er ikke sikkert han er klar over hvor mye det bråker. 

Jeg har en 6-åring i et sameie med 6 leiligheter og det kan jo bli litt uro her og, med radiostyrt bil/synging osv., og jeg hadde satt veldig pris på om naboene sa ifra på en fin måte om det ble for mye bråk. Jeg begrenser det jo selv også såklart, men noe bråk blir det innimellom likevel. Såpass synes jeg man skal tåle 😊 

Men hadde en nabo en gang som klaget på hunden min, og han var så sykt ufin over meldinger. Jeg visste jo han bjeffa litt da jeg var borte, men jobbet bare deltid og studerte hjemmefra, så hunden var sjelden hjemme alene. Men naboen la ut om at jeg drev med dyremishandling fordi hunden var alt for mye alene hjemme, osv. Jeg ble så lei meg, og selv om det er 14 år siden er jeg fortsatt irritert på den naboen 😅 Var så unødvendig hardt formulert. 

Anonymkode: e4951...e3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bass bærer noe jævlig, spør om han kan bruke headset. 

Anonymkode: 25f50...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...