AnonymBruker Skrevet 8. mars #21 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): La meg kort oppsummere: 1. Jeg vil avslutte, fordi jeg syns han er umoden. Jeg presiserer at han skal få være den han er, men at for meg er han umoden (dette er mine tanker, som jeg skriver i starten av tråden, les det igjen). 2. Jeg presiserer at han har dårlig selvtillit og at jeg ikke vil gjøre noe verre. 3. Med andre ord har jeg ikke tenkt å "fortelle han om alle hans feil". Du minner meg veldig mye om han i svarene forresten. Så ja, det er slitsomt så det holder. Anonymkode: 729c1...e12 Hvis alle oppfører seg umodent med deg, så er fellesnevneren deg. Men jada, jeg ville sikkert vært snillere hvis jeg ikke syntes det du har gjort er litt ugreit. Du er altså voksen som blir sammen med en usikker ung voksen. Hva var din motivasjon for det tro.. Forhold med stor aldersforskjell der den ene er veldig ung gir meg en emmen smak i munnen. Det ender sjeldent bra for den yngste Anonymkode: 9fe67...230 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #22 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis alle oppfører seg umodent med deg, så er fellesnevneren deg. Men jada, jeg ville sikkert vært snillere hvis jeg ikke syntes det du har gjort er litt ugreit. Du er altså voksen som blir sammen med en usikker ung voksen. Hva var din motivasjon for det tro.. Forhold med stor aldersforskjell der den ene er veldig ung gir meg en emmen smak i munnen. Det ender sjeldent bra for den yngste Anonymkode: 9fe67...230 Og det er sjeldent at den eldste er spesielt oppegående… Aldri møtt en mann på 30, som velger noen under 25 som går for «moden». Gjelder nok kvinner også Anonymkode: 5821a...f0e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #23 Del Skrevet 13. mars I denne situasjonen så tenker jeg at å være ærlig har ingen hensikt... Altå ærlig om hva du tenker om han.... Like greit at du lyver om grunnen🙈 Finn en grunn du tenker han vil nogelunde akseptere..... Anonymkode: c4b10...36c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #24 Del Skrevet 13. mars Er du sikker påta hanner umoden? I forhold til alder eller det? Si duikke får det til å fungere fordi han er for ung for deg. Du trenger en mann med mer livserfaring. Du ksn legge til at du trenger å føle at mannen er moden ig verdensvant enn deg, for p føle deg trygg, og st dette er naturlig for kvinner ( uten at du nødvendigvis mener det, men for å ikke skylde bruddet på hans manglende personlige egenskaper). Anonymkode: b2f43...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #25 Del Skrevet 13. mars Dere har jo ikke hatt sex så veldig seriøst kan det ikke være. Da er det helt innafor å bare si at dere ikke viber. Selv om han maser om en mer konkret grunn trenger du ikke å si noe mer enn det? Bare si at sånn er det. Skjønner ikke problemet, før man har hatt sex er man ikke særlig knyttet og har vel egentlig ikke hengt så mye heller vanligvis. Move on. Ikke la en 20åring mase deg til å være slem. Anonymkode: f4172...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #26 Del Skrevet 13. mars Ikke hatt sex engang? Du kan jo bare begynne dra opp ting som Vil ha barn snart Huslån Vil se på nytt servise "Det er endel konfirmasjoner nå fremover, regner med du har bunad så du ser bra ut i lokalet? Det er jo utrolig lett å få en gutt på 22 til å miste interessen. Si du liker vaniljesex med lyset av,og at å suge en mann er noe av de ekleste du kunne tenkt deg... Anonymkode: 22b3f...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #27 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 20.09): Jeg har meg selv å takke... Involvert meg med en mann som er 8 år yngre (jeg er bare 31) og jeg har virkelig vært stokk dum. Ikke kan vi føre en seriøs diskusjon om noe, ikke kan vi snakke om viktige ting, det er lite dybde i samtalene våre. Vi har det morsomt sammen og har en stor felles interesse, men det er egentlig det eneste. Ikke hatt sex heldigvis! Han kommer ofte med uttalelser som er helt bak mål, og jeg syns han fremstår umoden. Samtidig mener jeg jo at han skal få mene det han vil, men med tanke på at vi er så uenige og at syns han er umoden så vil det ikke fungere videre for meg i det hele tatt. Han er en flott mann som fint kan finne noen på sin egen alder, eneste grunnen til at han er ute etter meg er at jeg er eldre enn han og han syns jeg er pen (han har en greie for damer som er eldre). Men jeg orker ikke dette her, jeg føler meg ekstremt mye eldre enn han. Hvordan går jeg frem her? Slik jeg kjenner han blir han nok hysterisk om jeg sier han er umoden. Han er veldig usikker dessverre, så jeg vil trå varsomt her og ikke ødelegge han fullstendig. Anonymkode: 729c1...e12 Oiii. Men yngre er bedre da. Du vet når du er 31 vanskeligere å finne noen. Du burde få deg barn. Det er masse umodene på vår alder også av de single eldre mennene, kan være verre også, tenkt deg godt gjennom før du dumper 🥹 hjelper ikke hvor pen du er, når det kommer til menn på vår alder eller eldre.. datet en 35 år gammel mann og de vil ofte bare en ting.. de er verre en de yngre, just so you know.. Anonymkode: 77fea...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå