AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Del Skrevet 8. mars Ja.. hva skal jeg si. Dumpa etter 3 mnds dating med en mann som la masse framtidsplaner med meg og som var flott og masse deilig sex. Sitter her og griner og føler meg som en bæsj som ingen kan like over tid.. Noen som har noen gode ord? (Og hvis noen skulle lure, jeg er dame 40ish) Anonymkode: 61016...4b1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #2 Del Skrevet 8. mars Har ingen gode ord, men er i mer eller mindre samme situasjon selv. Føler meg bare totalt ubrukelig og frastøtende. Har knapt klart å sove eller spise den siste uka, og ser ingen vei ut av dette. Var første gang på flere år jeg tenkte at dette kanskje kunne bli noe, og så endte det på den måten. Mann, også 40ish Anonymkode: 81c25...175 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 8. mars #3 Del Skrevet 8. mars En god klem for mot og å våge å være sårbar... Dere er miiiiiiiiiiilevis foran de (meg) som bare ikke takler dating ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Del Skrevet 8. mars Sånt skjer. Vær glad det var nå og ikke om 3 år Anonymkode: 433cc...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. mars #5 Del Skrevet 8. mars 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Del Skrevet 8. mars Flaut 🙄 Anonymkode: 5108b...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ja.. hva skal jeg si. Dumpa etter 3 mnds dating med en mann som la masse framtidsplaner med meg og som var flott og masse deilig sex. Sitter her og griner og føler meg som en bæsj som ingen kan like over tid.. Noen som har noen gode ord? (Og hvis noen skulle lure, jeg er dame 40ish) Anonymkode: 61016...4b1 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har ingen gode ord, men er i mer eller mindre samme situasjon selv. Føler meg bare totalt ubrukelig og frastøtende. Har knapt klart å sove eller spise den siste uka, og ser ingen vei ut av dette. Var første gang på flere år jeg tenkte at dette kanskje kunne bli noe, og så endte det på den måten. Mann, også 40ish Anonymkode: 81c25...175 Stor klem til dere begge. Kanskje dere skal bruke litt tid på å gjøre for dere selv alt det dere gjorde for den personen som dere hadde? Vi behandler jo ofte andre mye bedre enn oss selv. Anonymkode: 4af7c...c2e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stor klem til dere begge. Kanskje dere skal bruke litt tid på å gjøre for dere selv alt det dere gjorde for den personen som dere hadde? Vi behandler jo ofte andre mye bedre enn oss selv. Anonymkode: 4af7c...c2e Det gjør jeg jo allerede, men vil jo helst dele det med noen. Anonymkode: 81c25...175 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå