Gå til innhold

Venner som kommenterer legning, kjenner jeg blir irritert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

*Jeg er ikke lesbisk, men etterhvert som man blir eldre så får man høyere krav.

*Har ikke lyst på ei dame, men angrer mye på tidligere dårlige ligg jeg egentlig aldri var keen på, så nå sorterer jeg bedre.

Du blir jo utsatt for sexpress TS, og da har du lov til å ta igjen ganske hardt.

Anonymkode: 68fb6...ea0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 19.27):

Har to kompiser fra barneskolen, dvs vi har kjent hverandre nesten hele livet. Vi har alltid vært gode venner og jeg har vært veldig glad i begge. Ene hadde jeg en romantisk relasjon til når jeg var 16. Vi er nå 29 forresten. 

Begge har jeg hatt samleie med når jeg var 19/20 år, husker ikke eksakt men i alle fall svært lenge siden. Og kun ved to anledninger, hver for seg selvfølgelig. Når vi hadde sex var jeg veldig full og ville egentlig ikke ha sex, men det skjedde bare. Pga jeg var veldig full kombinert med at det føltes rart siden vi er så gode venner, var jeg gjerne ikke så «på» under samleie.  

Så ble jeg eldre og vi fortsatte å være gode venner men jeg var ikke interessert i noe mer lenger. Spesielt han ene kunne si at han fortsatt ønsker at vi skulle ha en seksuell relasjon, og komme med kommentarer som «virker ikke som du liker å ha sex» basert på at jeg ikke ønsket sex med han lenger og disse to gangene vi lå sammen. 

Sannheten er at vi er en veldig stor vennegjeng, jeg syns det føltes kleint og rart ut å ha sex med noen av disse siden vi er så gode venner og i tillegg er begge av typen som snakker om hvordan man er i senga etterpå. Jeg føler derfor at jeg aldri kunne sluppet meg løs med noen av dem, for da hadde det blitt en snakkis om jeg likte noe annet en «helt vanlig sex». 

I går var vi i vennegjengen ute sammen og han ene kom med kommentar på at jeg sikkert er lesbisk??? Da jeg fortalte at jeg ikke var det gav de seg ikke også fortsatte han andre med at «det tror jeg også». Jeg har hatt kjæreste siste 3 årene, før dette ett forhold på 2 år (har vært singel inni mellom) og tror derfor dette kommer fra situasjonene som har vært tidligere. Syns jo det er rimelig spesielt at de tror de er så bra at dersom man ikke ønsker å ligge med dem, så kan man umulig være hetero. Hva skal jeg svare til dette? Er fra en liten by og syns ikke det er hyggelig om de går rundt å prakker på meg en legning jeg ikke har. Har aldri vært med jenter en gang så skjønner ikke hvor dette kommer fra. 

Anonymkode: d174d...2e7

Er jo kjipt da at de har begynt å bruke legning i negativ settings. Virket de mer kule som yngre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Hvorfor skulle jeg vært lesbisk?" Og så sett hva de svarer, ved behov lagt til "jeg liker sex jeg, men da må det være med noen jeg er tiltrukket med, ikke med venner i fylla. Skulle ønske jeg skjønte det da jeg var 19 :)"

Anonymkode: 5ced3...9f8

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forslagvtil svar:

Hvilken interesse har du av det? Jeg har aldri tenkt på deg seksuelt uansett. 

Anonymkode: 083dc...810

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, menn tenker på sex hele tida. At det ikke går ann å leve og være glad uten. Eller at man bare burde gjøre det uansett hva som foregår. Så de ser vel på deg seksuelt så det er vel et kompliment i det minste. 

Vi har total dopamin mangel i hjernen. Be dem få seg noe på ***en eller holde kjeft. Er vel ikke stort annet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å skille mellom venner og «potensielt liggemateriale».

Jeg er nok endel eldre enn deg, og lærte følgende:

De gutta der er ikke venner.

De anser deg som potensielt ligg. Noen kan være/ha vært forelsket også, men venner er dere ikke.

Så her gjør du greit i å sette grenser, men også definere dem UT av «faktiske venner». 

De tiltaler deg som pulemateriale og kommer til å bli fornærma når du setter den grensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...