AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Ville du anmeldt barnets omsorgsperson hvis vedkommende hadde -holdt fast et barn som har fobi mot edderkopper i et lite rom hvor det er en stor edderkopp for å "kurere fobien. Barnet fikk panikk og måtte bryte seg løs for å komme seg løs. -stengt barnet inne i et mørkt rom når barnet er mørkeredd -kalt barnet ødelagt, dum osv. -latterliggjort barns meninger og avvise barnet når de viser tydelig tegn på behov for emosjonell støtte. -tvinge barnet til å jobbe i 8+ timer ungen å få lov til å ta andre pauser enn når de skal spise middag -bli truet med å bli fratatt leker eller telefon hvis ikke barnet gjennomfører en handling som barnet ikke klarer pga frykt. Og faktisk fratatt tingene når barnet ikke klarte det. Anonymkode: a261c...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Ja, selvfølgelig. 10 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Usikker på anmeldelse, men definitivt varsel til barnevern Anonymkode: 68d78...766 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Ja, dette er jo tortur. Hadde satt en stopper for slik atferd ja. Anonymkode: 01b46...5a5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Absolutt ja, selvfølgelig ville jeg det. Anonymkode: 1bb28...82b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Ja, det er jo mishandling. Barnevernet bør få en melding. Anonymkode: 58e09...55a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Hvor gammel er barnet? Anonymkode: 0d6f6...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Ville sendt en melding til barnevernet. Omsorgspersonen har store mangler og, som et minstetiltak, behov for grundig veiledning. Anonymkode: 5810f...6d3 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Hva tror du selv? Er du denne omsorgspersonen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandpapirhode Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ville du anmeldt barnets omsorgsperson hvis vedkommende hadde -holdt fast et barn som har fobi mot edderkopper i et lite rom hvor det er en stor edderkopp for å "kurere fobien. Barnet fikk panikk og måtte bryte seg løs for å komme seg løs. -stengt barnet inne i et mørkt rom når barnet er mørkeredd -kalt barnet ødelagt, dum osv. -latterliggjort barns meninger og avvise barnet når de viser tydelig tegn på behov for emosjonell støtte. -tvinge barnet til å jobbe i 8+ timer ungen å få lov til å ta andre pauser enn når de skal spise middag -bli truet med å bli fratatt leker eller telefon hvis ikke barnet gjennomfører en handling som barnet ikke klarer pga frykt. Og faktisk fratatt tingene når barnet ikke klarte det. Anonymkode: a261c...6b2 Hah, barndommen min det der - pluss på trusler, psykisk terror, overgrep og grov vold. Nei jeg har ikke anmeldt. Håper på arv. Anonymkode: ba9a2...379 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Absolutt Anonymkode: 6980e...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ville du anmeldt barnets omsorgsperson hvis vedkommende hadde -holdt fast et barn som har fobi mot edderkopper i et lite rom hvor det er en stor edderkopp for å "kurere fobien. Barnet fikk panikk og måtte bryte seg løs for å komme seg løs. -stengt barnet inne i et mørkt rom når barnet er mørkeredd -kalt barnet ødelagt, dum osv. -latterliggjort barns meninger og avvise barnet når de viser tydelig tegn på behov for emosjonell støtte. -tvinge barnet til å jobbe i 8+ timer ungen å få lov til å ta andre pauser enn når de skal spise middag -bli truet med å bli fratatt leker eller telefon hvis ikke barnet gjennomfører en handling som barnet ikke klarer pga frykt. Og faktisk fratatt tingene når barnet ikke klarte det. Anonymkode: a261c...6b2 Ja, hadde kontaktet både politi og barnevern! Anonymkode: 3edfd...c62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden TinaChristina skrev (14 minutter siden): Hva tror du selv? Er du denne omsorgspersonen kanskje? Jeg er ikke denne omsorgspersonen, men for å få svar på det jeg lurer uten at folks fordommer farfer synet på situasjonen på så har jeg valgt å formulere det på denne måten. Jeg skal å anmelde i neste uke. Men det er noe med å få andre personers synspunkt som gir mer tro på at det er riktig valg å anmelde det. Anonymkode: a261c...6b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ville sendt en melding til barnevernet. Omsorgspersonen har store mangler og, som et minstetiltak, behov for grundig veiledning. Anonymkode: 5810f...6d3 Barnevernet vet om det, men siden barnet ikke lenger bor hos vedkommende lenger har jeg fått beskjed om at det er opp til meg som barnet bor med nå som må selv ta vurdering på om jeg/ barnet skal anmelde det. Anonymkode: a261c...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvor gammel er barnet? Anonymkode: 0d6f6...f89 Barnet var i 13-15 år når hendelsene skjedde. Anonymkode: a261c...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ville du anmeldt barnets omsorgsperson hvis vedkommende hadde -holdt fast et barn som har fobi mot edderkopper i et lite rom hvor det er en stor edderkopp for å "kurere fobien. Barnet fikk panikk og måtte bryte seg løs for å komme seg løs. -stengt barnet inne i et mørkt rom når barnet er mørkeredd -kalt barnet ødelagt, dum osv. -latterliggjort barns meninger og avvise barnet når de viser tydelig tegn på behov for emosjonell støtte. -tvinge barnet til å jobbe i 8+ timer ungen å få lov til å ta andre pauser enn når de skal spise middag -bli truet med å bli fratatt leker eller telefon hvis ikke barnet gjennomfører en handling som barnet ikke klarer pga frykt. Og faktisk fratatt tingene når barnet ikke klarte det. Anonymkode: a261c...6b2 For alt samlet ja. En ting, i noen nevnte tilfeller hadde jeg foreslått veiledning, og noen ingenting Anonymkode: eafa7...352 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville du anmeldt barnets omsorgsperson hvis vedkommende hadde -holdt fast et barn som har fobi mot edderkopper i et lite rom hvor det er en stor edderkopp for å "kurere fobien. Barnet fikk panikk og måtte bryte seg løs for å komme seg løs. -stengt barnet inne i et mørkt rom når barnet er mørkeredd -kalt barnet ødelagt, dum osv. -latterliggjort barns meninger og avvise barnet når de viser tydelig tegn på behov for emosjonell støtte. -tvinge barnet til å jobbe i 8+ timer ungen å få lov til å ta andre pauser enn når de skal spise middag -bli truet med å bli fratatt leker eller telefon hvis ikke barnet gjennomfører en handling som barnet ikke klarer pga frykt. Og faktisk fratatt tingene når barnet ikke klarte det. Anonymkode: a261c...6b2 Selvfølgelig!!!Hva søren!!! Anonymkode: e0bf6...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #19 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hah, barndommen min det der - pluss på trusler, psykisk terror, overgrep og grov vold. Nei jeg har ikke anmeldt. Håper på arv. Anonymkode: ba9a2...379 Høres ut som min barndom også. Tror ikke det var så uvanlig med de fremgangsmåtene på 70-tallet. Og det virket tydeligvis, for jeg er ikke redd for noe nå. Når jeg overlevde den barndommen kan jeg overleve alt. Anonymkode: a1efd...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 19 timer siden #20 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ville du anmeldt barnets omsorgsperson hvis vedkommende hadde -holdt fast et barn som har fobi mot edderkopper i et lite rom hvor det er en stor edderkopp for å "kurere fobien. Barnet fikk panikk og måtte bryte seg løs for å komme seg løs. -stengt barnet inne i et mørkt rom når barnet er mørkeredd -kalt barnet ødelagt, dum osv. -latterliggjort barns meninger og avvise barnet når de viser tydelig tegn på behov for emosjonell støtte. -tvinge barnet til å jobbe i 8+ timer ungen å få lov til å ta andre pauser enn når de skal spise middag -bli truet med å bli fratatt leker eller telefon hvis ikke barnet gjennomfører en handling som barnet ikke klarer pga frykt. Og faktisk fratatt tingene når barnet ikke klarte det. Anonymkode: a261c...6b2 Dette er jo omsorgssvikt. Dette melder man uten å tenke seg om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå