Gå til innhold

Hvem var Gossip Girl?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synes man burde kunne ha litt respekt for dem likevel, i hvert fall når det er så ferskt. Heller hedre jobben hun gjorde som skuespiller!

Anonymkode: d1597...662

Jeg trodde faktisk du speilet hva som skjedde med karakteren jeg 🤣

Anonymkode: 7d7c4...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes man burde kunne ha litt respekt for dem likevel, i hvert fall når det er så ferskt. Heller hedre jobben hun gjorde som skuespiller!

Det å hate en karakter som er laget for å være hatet, er et kompliment til skuespilleren. Hun har gjort en god jobb i å spille en forferdelig karakter.  

Anonymkode: 4920e...252

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det å hate en karakter som er laget for å være hatet, er et kompliment til skuespilleren. Hun har gjort en god jobb i å spille en forferdelig karakter.  

Mange tar det utover skuespillere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 17.40):

Jeg har kommet til sesong 3 nå og jeg begynner å gå lei, og tviler på at jeg orker å se hele serien.

Kjenner jeg blir sliten og irritert over alt dramaet som er så på trynet.

Får håpe mye er oppdiktet og at folk ikke har slike liv, selv om de er styrtrike og bor på Manhattan.

Jeg skulle heller ønske at Dan og Serena giftet seg, men Serena er jo helt ute å kjøre.

Misliker sterkt Georgina😬

Ts

Anonymkode: f3d36...aa3

Georgina er jo den beste "you can tell Jesus the bitch is back"

Anonymkode: bb96e...912

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så klart blir det avslørt på slutten. I siste episoden. Det er som nevnt tidligere Dan. 
Må si jeg er uenig i kritikken om hvem GG er. Synes det var et godt og naturlig valg, men jeg skulle ønske de hadde bestemt seg om det fra første stund. Slik at alle små hull hadde blitt tettet og de kunne ha lagt igjen litt små hint tidligere i serien. Slik at når man ser det om igjen så får man en liten aha-opplevelse over hintene. Ikke så store hint at man kan gjette seg frem til hvem det er lenge før det ble avslørt. 

Jeg har sett Gossip Girl i hvert fall 15 ganger, om ikke mer. Kan alle episodene ut og inn. 

Om du misliker Georgina nå, så vil du hate henne senere. Personlig så elsker jeg karakteren, fordi hun er så herlig grusom. 

Det var det som var problemet mitt med Dan, det var ikke gjennomtenkt. Hadde vært helt i orden om det faktisk var tiltenkt fra starten av og ga mening. 

Anonymkode: f430d...f4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke fint å snakke ufint om døde 😕 

Hvem av de er død? 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem av de er død? 

Ts

Hun som spilte Georgina, Michelle Trachtenberg, døde vel i forrige uke. Så ikke karakteren altså. 

Anonymkode: f430d...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfatterne la opp til at broren til Serena var gossip girl. Dette ble lekket til pressen, og de endret det til Dan Humphrey. Ble derfor en del logiske brister og plotholes. Er flere ganger det ikke ga mening at Dan var gossip girl. Synd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...