AnonymBruker Skrevet i går, 17:26 #1 Del Skrevet i går, 17:26 Jeg ser nå serien Gossip Girl fra a til å for første gang, og lurer på hvem Gossip Girl er? Hvem styrer denne ondskapsfulle nettsiden? For øvrig blir jeg veldig sliten av å se på alt dramaet disse tenåringene lager av ingenting. Anonymkode: f3d36...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 17:31 #2 Del Skrevet i går, 17:31 Han her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:49 #3 Del Skrevet i går, 17:49 Phoenix Heart skrev (16 minutter siden): Han her Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Hvorfor ikke bare google det? Anonymkode: 5cf84...3d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Ja, det blir avslørt på slutten av serien. Så lite spennende å se det for første gang og du vet hvem GG er😅 Ødelegger jo hele serien😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Han her Etter Gossip Girl klikket det litt for han, så han gikk over til å jobbe i bokhandel å stalke kvinnfolk. 6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Det blir avslørt i slutten av serien ja, derfor vet vi med sikkerhet. Anonymkode: 86cc1...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Kullsyrevann skrev (7 minutter siden): Etter Gossip Girl klikket det litt for han, så han gikk over til å jobbe i bokhandel å stalke kvinnfolk. Ja, jeg vet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Fordi jeg har sett hele serien, derfor vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Hvorfor folk vet det? Fordi vi har sett serien vel. Anonymkode: 0bf36...f19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Jeg blir sprø av alt styret mellom Blair og Chuck 🙉 Har binget sesong 2 i dag-25 episoder 🥵 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg blir sprø av alt styret mellom Blair og Chuck 🙉 Har binget sesong 2 i dag-25 episoder 🥵 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 De gifter seg til slutt, Anonymkode: aba35...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): De gifter seg til slutt, Anonymkode: aba35...614 Jeg har kommet til sesong 3 nå og jeg begynner å gå lei, og tviler på at jeg orker å se hele serien. Kjenner jeg blir sliten og irritert over alt dramaet som er så på trynet. Får håpe mye er oppdiktet og at folk ikke har slike liv, selv om de er styrtrike og bor på Manhattan. Jeg skulle heller ønske at Dan og Serena giftet seg, men Serena er jo helt ute å kjøre. Misliker sterkt Georgina😬 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå