AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Min baby på åtte uker vil kun sove på meg, både dag og natt. Hvor lenge varte dette for dere? Anonymkode: 1429a...3de
AnonymBruker Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars 7-8mnd ca men nå som jeg har en snart 3-årig ultraselvstendig turbojente savner jeg tiden hvor alt gikk sakte 🥰 Anonymkode: 93d7e...703
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Det ble bedre når vi kjøpte moonboon. Anonymkode: 5b2be...cb4
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars Her var det tidlig tegn på ADHD, så det ble egentlig bare verre og verre. Akkurat det med å måtte sove oppå meg sluttet han med ved 8 mnd. Da kunne han endelig sove alene, men annen utfordrende atferd dukket opp i stedet. Anonymkode: c894f...ead
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars Ble bedre ved 2,5 år. Er 3 nå og jeg må legge meg med ungene til den sovner, samt samsover om natten. Lå vel bokstavelig talt opp meg til 1,5 år. Ingen mistanker om diagnoser. Anonymkode: 6771b...2be
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars På natten ca 3 måneder, på dagtid ca 5 måneder. Anonymkode: a28ec...847
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars Syns det er fantastisk jeg. En baby som virkelig faller til ro med meg, slik var ikke de eldste. Anonymkode: a4a4b...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå