Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt dette hos diverse salonger kanskje 10 ganger, og HVER gang faller hele eller deler av lakken av på første negl etter et par dager og innen det har gått 2 uker er alle negler stort sett ødelagt. Må være neglene mine der er noe galt med siden jeg har venninner som kan ha det i 3+ uker og eneste som ser «stygt ut» er at neglen har vokst.

Noen med erfaring og tips til sterkere og bedre negler? Opplever at neglene brekker og fliser seg opp ganske fort ellers også. 

Anonymkode: 6f750...2f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det selv. Satt kjempe bra de 2-3 første gangene. Men i det siste så har dem løsna. Jeg har å tatt dem veldig kort fordi jeg tenkte kanskje det som gjorde det. No siste gangen så tok hun gele negler isteden for. Men jeg er det er luft i to av dem allerede etter noen dager. Så jeg vet ikke jeg. Jeg har hatt akryl negler i mange år før. Hadde ikke problemer med dem. 

Anonymkode: 0a86a...7df

AnonymBruker
Skrevet

Shellack eller gel-negler? Shellack er bare en herdet neglelakk, og da har jeg opplevd at den har brukket av et par ganger. Gel-negler er et lag «gelé» som legges på din egen negl, og er mer holdbar. 
Så anbefaler å prøve gel-lack hvis det er shellack du har prøvd til nå. 

Anonymkode: 7be7b...d82

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...