Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om dette er det han gjør. 
Men om jeg f.eks. er kåt og ønsker å ha sex si på morningen. 
Feks kl 10-11. 

Så kan han si «er du sikker på at du vil bruke opp sjangsen din nå?» for i følge han så orker han bare 1 gang i døgnet… 

Dette gjelder tydeligvis bare sex, for han kan runke og fortsatt ha sex mener han… 

Jeg skjønner ikke logikken, og jeg føler han bruker det for å kontrollere meg…. Eller jeg vet ikke.. Jeg har mye mer sexlyst enn han virker det som, for jeg kan ha sex oftere enn han.. men han nekter meg ofte sex også… kan gå flere uker og mnd uten sex… 

Anonymkode: 0222d...61e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja den var litt vanskelig. Av og til ønsker en kanskje bare en orgasme. Når eg skal ha sex med en dame så tar det fort en noen timer. Kanskje det er grunnen hans

AnonymBruker
Skrevet

Han bruker jo ikke sex for å kontrollere deg. Men han har lavere sexlyst enn hva du har. Vil du at han skal tvinge seg selv til å ha sex med deg når han ikke vil? Da ødelegger han forholdet til sin egen seksualitet på sikt. Er det greit av deg å kreve det av ham?

Anonymkode: 60c87...4b8

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Feks kl 10-11. 

Så kan han si «er du sikker på at du vil bruke opp sjangsen din nå?» for i følge han så orker han bare 1 gang i døgnet…  

... han nekter meg ofte sex også… kan gå flere uker og mnd uten sex… 

Det er helt vanlig å bare orke parsex 1 gang i døgnet. Mange har ikke sex hver dag, heller.

Men hvis min kjære ikke hadde sexlyst hver måned en gang, ville jeg nok sett på forholdet som over. 

Anonymkode: 48b9a...4e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det å si nei til sex, ts, er ikke å «manipulere» deg. Det er å si nei til sex. Om årsaken er at han ikke gidder mer sex den dagen eller uka? Ok. Det er en helt kurant grunn til å si nei til sex. Fordi alt er en helt kurant grunn til å si nei til sex.

Og hvorfor du blander runking og sex er meg uklart. Alle runker. Det er ikke sidestilt med sex. Det er ikke slik at partneren din «skylder deg» å bruke all sin «sex energi» på deg fordi hen har valgt deg som partner. Hen skylder deg selvsagt ikke sex i det hele. Ingen gjør det.

Synes du forholdet har for lite sex? Ok. Avslutt det og se etter en partner som er mer kompatibel med deg. Det er alltid helt ok. Å presse andre til sex er aldri ok.

Anonymkode: 4258c...9e9

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert mange kvinner som føler seg truffet nå🤥

Anonymkode: 52362...ff2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (23 minutter siden):

Ja den var litt vanskelig. Av og til ønsker en kanskje bare en orgasme. Når eg skal ha sex med en dame så tar det fort en noen timer. Kanskje det er grunnen hans

Noen timer, faktisk…  Vurdert å oppsøke lege? 

Anonymkode: 6de13...79a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han bruker jo ikke sex for å kontrollere deg. Men han har lavere sexlyst enn hva du har. Vil du at han skal tvinge seg selv til å ha sex med deg når han ikke vil? Da ødelegger han forholdet til sin egen seksualitet på sikt. Er det greit av deg å kreve det av ham?

Anonymkode: 60c87...4b8

Ehhh han kan runke?? framfor sex, da har du ikke lavere sexlyst.. Og han kontrollerer jo henne med sex, siden hun ønsker det mer enn han. Å gå så lenge uten ofte bare for å være teit, det er ikke riktig i ett forhold, mann eller kvinne.. Intimitet er viktig i ett forhold. Og når 2 stykker har så ulik sexlyst så burde de kunne møtes litt mer mot midten. Han kan ikke styre showet! Og slutte å runke og heller ha sex hadde vel vært lurere her.. For en tosk!

Anonymkode: 6cae9...3ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ehhh han kan runke?? framfor sex, da har du ikke lavere sexlyst.. Og han kontrollerer jo henne med sex, siden hun ønsker det mer enn han. Å gå så lenge uten ofte bare for å være teit, det er ikke riktig i ett forhold, mann eller kvinne.. Intimitet er viktig i ett forhold. Og når 2 stykker har så ulik sexlyst så burde de kunne møtes litt mer mot midten. Han kan ikke styre showet! Og slutte å runke og heller ha sex hadde vel vært lurere her.. For en tosk!

Takk for at du skjønte litt av det jeg prøvde  å formidle her…. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke sånn at man nødvendigvis runker fremfor sex, selvom man runker.

Når jeg runker, så betyr ikke det at jeg ville hatt sex i stedet, om jeg ikke runket. Runking er ikke en erstatning for sex. Man kan fin ha lyst til å runke, men ikkr ha lyst på sex.

Motsatt også. Jeg kan ofte ha lyst på sex, men ikke lyst til å runke. Jeg runker ikke om jeg vil ha sex, men sex ikke er mulig der og da.

Det er ikke sånn at man får oftere lyst på sex av ikke å runke. Tvert i mot så er normalen at man får oftere lyst på sex av å onanere.

Samtidig så er det sjelden lurt å «møtes på midten» når det gjelder sex. Å ha sex som et kompromiss, å ha sex for å «møte partner på midten» selvom man ikke selv vil ha sex, er en av de sikreste måtene å ødelegge den lysten man hadde i utgangspunktet og vil på sikt kun føre til at man får sjeldnere lyst.

Anonymkode: 0b2cf...022

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vår sex tar også noen timer. Jeg liker det mye bedre enn eksen som likte kjappiser.

Anonymkode: 48b9a...4e5

AnonymBruker
Skrevet

Ja hun bruker sex som pressmiddel. Nå er det snart en måned siden sist. 

Jeg gir faan, og går fra forholdet på ett visst antall dager. T-5 dager er vi på må. Klær er sortert, trenger sikkert bare 1t å flytte ut på. 

Gidder ikke være i ett sexløst forhold. Null passion. Da er singel bedre! 

Anonymkode: 9efab...eb2

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke meningen å le nå, men her tror jeg det er mange menn som kjenner seg svært godt igjen, men med motsattfortegn. I 99 av 100 forhold er det kvinnen som har full kontroll på sexen i et forhold og bestemmer både tid, sted, rom og hyppighet :)

Du er åpenbart den ene av de 100.....

Anonymkode: b34bf...c0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Takk for at du skjønte litt av det jeg prøvde  å formidle her…. 

Så han runker oftere enn han vil ha sex, forstår jeg det riktig da?

En ting er det med at onani er en del av ens egen seksualitet, og ideelt sett kommer i tillegg til parsex, på lik linje med kvalitetstid som par og for sin egen del utenfor soverommet.

Men når onanering (i alle fall tilsynelatende) foretrekkes ofte fremfor parsex ...? Jeg er den med lavest lyst i forholdet mitt, og likevel har jeg oftere sex med partneren min enn jeg onanerer. (Med andre ord; om jeg ikke har hatt sex med partneren min på en uke, er det enda lenger siden sist jeg onanerte ...) Så for meg høres det ut som at et eller annet er galt her/må forbedres. Om han bruker det som kontroll, eller om noe i dynamikken i forholdet utenfor sexen påvirker dynamikken i sexen eller hva det nå er, vet jeg ikke. Uansett høres det ikke helt bra ut.

Anonymkode: 20bdf...a49

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 16.31):

Feks kl 10-11. 

Dette gjelder tydeligvis bare sex, for han kan runke og fortsatt ha sex mener han… 

Jeg skjønner ikke logikken, og jeg føler han bruker det for å kontrollere meg…. Eller jeg vet ikke.. Jeg har mye mer sexlyst enn han virker det som, for jeg kan ha sex oftere enn han.. men han nekter meg ofte sex også… kan gå flere uker og mnd uten sex… 

Enten lav libido eller lei av deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...