AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #1 Del Skrevet i går, 14:46 Har regnet ut at jeg ca har igjen 15000,- etter faste utgifter er betalt. Vil dette kunne gå? Flere i samme situasjon som kan berolige meg litt? Anonymkode: dfece...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:48 #2 Del Skrevet i går, 14:48 Glemte å skrive at jeg ar alene med en 4-åring, jeg kommer til å ha 50/50 omsorg for. Ts Anonymkode: dfece...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipaa Skrevet i går, 14:49 #3 Del Skrevet i går, 14:49 Har du sjekket hva slags stønader du kan ha krav på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet i går, 14:50 #4 Del Skrevet i går, 14:50 Det kommer an på hva disse pengene er ment å dekke. Mat til x antall voksne og barn, klær,sko, fritid/fornøyelser, helse og hygiene, frisør osv. og så er det lurt å spare litt buffer. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:51 #5 Del Skrevet i går, 14:51 Alenemor, men femti/femti omsorg for? Anonymkode: bb735...1d9 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet i går, 14:54 #6 Del Skrevet i går, 14:54 om hus, strøm, forsikringe, bil, barnehage er dekket er det mye igjen og du vil klare deg godt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:55 #7 Del Skrevet i går, 14:55 15000 er mye penger og du lever godt. Ellers er det vel en selvfølge å sette tæring etter næring! Anonymkode: 9e2a6...4f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:09 #8 Del Skrevet i går, 15:09 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Alenemor, men femti/femti omsorg for? Anonymkode: bb735...1d9 Visste denne ville komme, da jeg innså ordlyden etter å ha postet. Men er det vits å kverulere på det? Var jo uansett ikke mitt spm. Ts Anonymkode: dfece...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:10 #9 Del Skrevet i går, 15:10 monican94 skrev (15 minutter siden): om hus, strøm, forsikringe, bil, barnehage er dekket er det mye igjen og du vil klare deg godt Det er dekket da ja. Ts Anonymkode: dfece...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:11 #10 Del Skrevet i går, 15:11 Tipaa skrev (21 minutter siden): Har du sjekket hva slags stønader du kan ha krav på? Ja, da er stønader inkludert. Ts Anonymkode: dfece...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:15 #11 Del Skrevet i går, 15:15 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Visste denne ville komme, da jeg innså ordlyden etter å ha postet. Men er det vits å kverulere på det? Var jo uansett ikke mitt spm. Ts Anonymkode: dfece...0e0 Men du er ingen alenemor, du deler omsorgen med barnets far, femti femti. Føler du det gir deg mer sympati med å kalle deg alenemor? Anonymkode: bb735...1d9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:18 #12 Del Skrevet i går, 15:18 Jeg har aldri hatt så mye etter at regningene er betalt, så jeg synes det høres enormt mye ut😁. Jeg har vært alene med barn nesten 100% og har vel sittet igjen med 10 000 etter at regningene er betalt. Anonymkode: 06a26...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:22 #13 Del Skrevet i går, 15:22 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men du er ingen alenemor, du deler omsorgen med barnets far, femti femti. Føler du det gir deg mer sympati med å kalle deg alenemor? Anonymkode: bb735...1d9 Nei, men poenget er jo akkurat at jeg er alene. Ingen mann. Og har et barn 50/50. Fornøyd? Er ikke her for å få sympati. Anonymkode: dfece...0e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:22 #14 Del Skrevet i går, 15:22 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri hatt så mye etter at regningene er betalt, så jeg synes det høres enormt mye ut😁. Jeg har vært alene med barn nesten 100% og har vel sittet igjen med 10 000 etter at regningene er betalt. Anonymkode: 06a26...730 Takk for svar 😊 Ts Anonymkode: dfece...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:28 #15 Del Skrevet i går, 15:28 Er alene med 1 barn, og har ett barn 50/50. Sitter igjen med ca 10 000 etter faste utgifter. Det går sånn akkurat, men jeg må planlegge matinnkjøpene nøye, ingen handling på impuls. Så kommer det alltid noe uforutsett som utflukt på barna, invitasjon til bursdag, legetime etc. Så med ett barn og 15000 burde det gå veldig bra 😊 Anonymkode: e7db4...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:41 #16 Del Skrevet i går, 15:41 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har regnet ut at jeg ca har igjen 15000,- etter faste utgifter er betalt. Vil dette kunne gå? Flere i samme situasjon som kan berolige meg litt? Anonymkode: dfece...0e0 Da regner du mat som en fast utgift, eller? Hva er det i så fall disse 15.000 skal dekke? Anonymkode: f51b3...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:22 #17 Del Skrevet i går, 16:22 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er alene med 1 barn, og har ett barn 50/50. Sitter igjen med ca 10 000 etter faste utgifter. Det går sånn akkurat, men jeg må planlegge matinnkjøpene nøye, ingen handling på impuls. Så kommer det alltid noe uforutsett som utflukt på barna, invitasjon til bursdag, legetime etc. Så med ett barn og 15000 burde det gå veldig bra 😊 Anonymkode: e7db4...029 Takk for svar 😊 Ts Anonymkode: dfece...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:23 #18 Del Skrevet i går, 16:23 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Da regner du mat som en fast utgift, eller? Hva er det i så fall disse 15.000 skal dekke? Anonymkode: f51b3...b0c Nei, mat er ikke medregnet. Ts Anonymkode: dfece...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:31 #19 Del Skrevet i går, 16:31 Tipaa skrev (1 time siden): Har du sjekket hva slags stønader du kan ha krav på? Er det noen grunn til at alenemora bør sjekke hvilke stønader hun kan få. Hun har tilsynelatende eg brukbar inntekt med 1 barn med delt omsorg. Ja, det er nok viktig for mange å sjekke om de kan melke noen kroner utav velferdskassen, og slik er samfunnet etterhvert blitt. Anonymkode: c7c70...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:36 #20 Del Skrevet i går, 16:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har regnet ut at jeg ca har igjen 15000,- etter faste utgifter er betalt. Vil dette kunne gå? Flere i samme situasjon som kan berolige meg litt? Anonymkode: dfece...0e0 Nei, det vil bli trangt. Er ærlig. Er alenemor selv. Ikke en måned det går rundt heller. Anonymkode: 85744...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå