Stor pike Skrevet 11 timer siden #41 Del Skrevet 11 timer siden Vi har badekar. Det har vært til stor glede for små og store. Inkludert fetter på besøk som ikke hadde badekar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #42 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 16.03): Vi har badekar. Jeg bruker den aldri. Barna brukte den når dem var små. Men badebalje går kjempe bra. Vi skal bygge hus og da tar jeg uten. Er bare en liten periode man bruker den lell. Så du klarer deg kjempe fint uten. Det finnes så mye no man kan sette i dusjen som blir nesten som et lite badekar. Til oss så fantes det bare balje. Anonymkode: 221b5...1ad Det er da ikke bare en liten periode det brukes badekar Anonymkode: 42441...2fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 11 timer siden #43 Del Skrevet 11 timer siden Det er for meg ikke et must pga barn, badebalje funker der og. Men det er langt på vei et must for meg selv, jeg eelsker å nyte lange varme bad en gang iblant. Balsam for kropp og sjel. Jeg er dog ikke så glad i sånn badekar og dusj sammen, liker åpent kar. Heller ikke at man trykker inn et badekar på et bad det egentlig ikke er plass, sånn at badet blir helt overfylt. Men har man rom for det, ville jeg aldri droppet badekar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #44 Del Skrevet 11 timer siden Badekar er noe herk med mindre dere har hund. Men hund er jo også et herk så... Vi har droppa å by pga badekar😅 Anonymkode: fd453...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 11 timer siden #45 Del Skrevet 11 timer siden Barna ELSKET badekaret frem til de var ca 10 år. Stor glede flere ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #46 Del Skrevet 11 timer siden Vi flyttet fra badekaret da jeg var gravid med vår eldste, og jeg har sjelden tenkt at jeg savner det. Det eneste er at barna nok hadde likt å ha det. De ble badet i badebalje som babyer. Fra de lærte å stå, har de stort sett dusjet, med bad i balja som kos og moro en gang i blant. Nå er de 5 og 6 år, og har vokst ut av den balja vi hadde. Den ene elsker å dusje, den andre syns det er greit nok, men kjedelig, på linje med å pusse tenner. Badekar hadde nok blitt godt brukt av barna, og av mannen, dersom vi hadde hatt det (jeg liker ikke å bade i badekar). Men det var ikke og har ikke vært noe must for oss. Anonymkode: 41d2a...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #47 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Badekar er noe herk med mindre dere har hund. Men hund er jo også et herk så... Vi har droppa å by pga badekar😅 Anonymkode: fd453...d3a Det er et godt poeng. Vi har hund. Og akkurat når det gjelder hunden, så hadde det vært veldig deilig med et badekar. Men den dusjer den også (svært motvillig). Anonymkode: 41d2a...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #48 Del Skrevet 11 timer siden Har tre barn, og hos oss er badekar et must. Alle i familien bader hver dag, utenom far som foretrekker å dusje. Ungene underholder seg selv lenge med plastdyr og bobler. Veldig fint for å roe ned kroppen etter en lang dag for både store og små. Anonymkode: 9a994...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #49 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi hadde badekar i forrige huset - pleide allikavel å bade ungene i balje oppi badekaret, eller i dusjen. Noe herk og holde rent og tok lang tid å fylle. Nå bygger vi, og har valgt bort badekar. Det tar stor plass og blir bare stående og samle støv😅 Anonymkode: 0c59d...00f Bruker vaskekost fra og vanlig allrent vaskemiddel. Vasker badekaret på 2 minutter. https://www.fargerike.no/vaske-rengjoring/koster-borster/jordan-rengjoringskost-1820-058b60ad/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAlbW-BhCMARIsADnwasppaxcLdjnsQX4gmRU0lvcvgc1RVlpQR_dxA6iPd4PYUF1B1VVGXy0aAlLhEALw_wcB Anonymkode: 042f4...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå