AnonymBruker Skrevet i går, 14:21 #1 Del Skrevet i går, 14:21 Vi planlegger å starte familie og må derfor bytte til en større bolig. Vi driver og finpusser på kriteriene våre, og lurer på om badekar er et must når man har små barn? Vet folk jeg kjenner og folk i familien bader barna sine som er under 10 år gamle. Men vet ikke hva folk gjør hvis de ikke har badekar, aldri hørt om at folk dusjer små barn? Og små barn vil vel heller ikke ha noe motivasjon for å dusje, ser for meg det kan bli mange tunge kamper..? Anonymkode: 5b927...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:22 #2 Del Skrevet i går, 14:22 Rettelse på tittel: et* must - TS Anonymkode: 5b927...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:24 #3 Del Skrevet i går, 14:24 Badebalje i eller utenfor dusjen går fint. Vi har innimellom badebalje oppi badekaret for å slippe å fylle hele Anonymkode: 5b6b0...fdb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:26 #4 Del Skrevet i går, 14:26 Det er et krav jeg lett hadde firt på. Vi (jeg) ønsker oss badekar, men det går helt fint uten. Har badebalje inni dusjen. Største på 5 dusjer som regel, mens minste på 2 stort sett bader. Anonymkode: d2de0...b59 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:27 #5 Del Skrevet i går, 14:27 Badebalje bruker man hvis man ikke har badekar. Går helt fint. Til spedbarn kan man også skaffe badebalje med stativ så den voksne kan stå oppreist. Anonymkode: 27b39...879 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:29 #6 Del Skrevet i går, 14:29 Badebalje i dusjen fungerer utmerket 👍 Anonymkode: 8a9b7...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #7 Del Skrevet i går, 14:32 Det er ikke et must Vi hadde badekar der vi bodde før, og det var selvfølgelig digg å bade barna i det. For et halvt år siden flyttet vi til en leilighet uten badekar, og nå har vi badebalje i dusjen i stedet. Det går helt fint. Det eneste er at det ikke er like lett å la barna bade samtidig, men det går det også, foreløpig i alle fall (har Stokke flexi bath xl). Hadde definitivt ikke latt badekar vært et absolutt kriterie ved kjøp av familiebolig! Anonymkode: d449f...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #8 Del Skrevet i går, 14:32 Har en 3-åring og hun kan dusjes det går greit. Men bruker vanligvis badebaljen i dusjen. Går fint uten badekar men hadde vært litt mer praktisk med siden vi bor i leilighet og det er irriterende å måtte oppbevare den badebaljen. Pluss at badekar er jo litt større så mer gøy for barna + søsken kan bade sammen. Anonymkode: ff83a...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:40 #9 Del Skrevet i går, 14:40 Badebalje i dusjen går greit, men det kommer litt an på hvor mange og tette unger man har også - min bror fikk tre i løpet av to år (et sett tvillinger) og installerte badekar i løpet av et par år. Da kan alle tre lempes oppi samtidig. Anonymkode: b7716...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:42 #10 Del Skrevet i går, 14:42 Det er ikke et must. Man klarer seg uten. Men må si at badekar har vært en skikkelig fin ting for oss. For småbarn er bading en aktivitet. Og mine to har moret seg mye der. Fortsatt som 6 og 10. Og jeg liker det jo også. Et must for meg vil jeg nesten si. Anonymkode: 1f7dd...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet i går, 14:47 #11 Del Skrevet i går, 14:47 Klarer seg helt fint uten, men jeg som voksen ville ikke vært uten badekar for min egen del. 😅 Men har man ikke selv behov for badekar klarer barna seg helt fint uten. Jeg syns det er enklere å dusje barn, enn å bade de. Og kan fint ha en baby med i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:50 #12 Del Skrevet i går, 14:50 Gjør deg selv en tjeneste og dropp tanken på badekar! Et slit og vaske og står og samler støv og er i vegen. Anonymkode: 8b186...bc3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:54 #13 Del Skrevet i går, 14:54 Badekaret er stadig en stor underholdning for barna her😊 Anonymkode: eab3e...eeb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:54 #14 Del Skrevet i går, 14:54 Vanlig badekar er veldig greit med barn i hus, jeg har litt vaskepulver på kluten når jeg vasker karet og da går all skitt rett av. Boblebad synes jeg bare ble noe herk, ble lite brukt og knot å vaske. Anonymkode: b4059...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet i går, 14:55 #15 Del Skrevet i går, 14:55 Etter å ha bodd i leilighet med og uten badekar med småbarn så skal jeg aldri igjen bo et sted uten badekar. Ungene elsker det, jeg elsker muligheten til å bade, praktisk å bare fylle i badekaret om noe skal vaskes for hånd ect. Jeg velger badekar foran dusj om jeg har tid. Ungene virkelig hater dusjen men elsker badekar. For vår del gjør det livet mye lettere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet i går, 14:58 #16 Del Skrevet i går, 14:58 ikke et must, har man ikke badekar bruker man balje mens de er babyer, dusjer med de på armen etterhvert så de venner seg til dusjing. MEN fyyytti så deilig det er med kar om man har plass, mine tenåringer og jeg selv bruker det fortsatt mye, spesielt vinterstid 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:59 #17 Del Skrevet i går, 14:59 Must her. Bruker det nesten daglig jeg. Tenåringene elsker det også Anonymkode: 084ef...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:02 #18 Del Skrevet i går, 15:02 Vært alene med barna hele veien. Sykt digg med badekar, for store og små. Men du overlever uten om dere vil prioritere andre ting. Anonymkode: 32bf7...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:03 #19 Del Skrevet i går, 15:03 Vi har badekar. Jeg bruker den aldri. Barna brukte den når dem var små. Men badebalje går kjempe bra. Vi skal bygge hus og da tar jeg uten. Er bare en liten periode man bruker den lell. Så du klarer deg kjempe fint uten. Det finnes så mye no man kan sette i dusjen som blir nesten som et lite badekar. Til oss så fantes det bare balje. Anonymkode: 221b5...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:15 #20 Del Skrevet i går, 15:15 Har tenåringer nå, har aldri bodd et sted med badekar. Null problem. Anonymkode: 34b18...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå