Maia70 Skrevet i går, 14:13 #1 Del Skrevet i går, 14:13 Dette kom opp i feeden min på facebook. Tenker at det hadde vært en super ide i Norge, om man kunne få varmt vann ledet inn i sisternen istedenfor kaldt (ser at de skriver på forum at det bare er kaldt vann i disse vaskene, og at de er for små osv.). Tenker det kunne blitt lagd et bedre system, slik at man ikke har kaldt vann i sisternen hele tiden om vinteren. Det iskalde vannet kjøler uten tvil ned badet litt, mens varmt/lunkent vann fra dusj/vask ville gitt ørlite mer varme på badet istedenfor. Kjipt å tenke på alt det varme vannet som går rett ut, som istedenfor kunne blitt brukt til oppvarming på måter som faktisk er effektive også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:12 #2 Del Skrevet i går, 21:12 Maia70 skrev (6 timer siden): Dette kom opp i feeden min på facebook. Tenker at det hadde vært en super ide i Norge, om man kunne få varmt vann ledet inn i sisternen istedenfor kaldt (ser at de skriver på forum at det bare er kaldt vann i disse vaskene, og at de er for små osv.). Tenker det kunne blitt lagd et bedre system, slik at man ikke har kaldt vann i sisternen hele tiden om vinteren. Det iskalde vannet kjøler uten tvil ned badet litt, mens varmt/lunkent vann fra dusj/vask ville gitt ørlite mer varme på badet istedenfor. Kjipt å tenke på alt det varme vannet som går rett ut, som istedenfor kunne blitt brukt til oppvarming på måter som faktisk er effektive også... Aldri i verden om jeg vil ha håndvask eller annen vask opp på dassen. Noe mer uhygienisk skal du lete lenge etter. Fysjamei. Anonymkode: af7f3...d1b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Kan ikke se for meg at det er et særlig stort marked for dette nei 😅 Hva skal jeg med det, jeg har jo en vask en meter unna toalettet? Anonymkode: d9672...5e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Ser jo ikke praktisk ut i det hele tatt 😄 Et stort NEI TAKK fra meg 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Dette er for toalett som har veldig snevert areal. Greit nok i en knøttliten leilighet, ikke brukbart når det er plass til noe bedre. Anonymkode: b020e...13a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Om badet ditt er så kaldt at vannet i sisterna kjøler det ned ville jeg heller anbefalt å endre oppvarmingen. Å spyle ned varmtvann hver gang man trekker opp er økonomisk sett idioti og ganske sløsing med ressurser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Jeg har vært i Japan mange ganger, aldri sett dette Anonymkode: 7859b...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Helt uaktuelt, noe så ekkelt. Anonymkode: 4b0ab...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 4 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 4 timer siden newman01 skrev (9 timer siden): Om badet ditt er så kaldt at vannet i sisterna kjøler det ned ville jeg heller anbefalt å endre oppvarmingen. Å spyle ned varmtvann hver gang man trekker opp er økonomisk sett idioti og ganske sløsing med ressurser. Varmt vann som har vært vaskevann eller dusjvann....ikke varmt vann direkte fra varmtvannstanken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Den eneste grunnen til at disse toalettvaskene finnes i Japan, er fordi leiligheter er knøttsmå og man må spare på plassen. Vi bygger ikke så trangt og smått i Norge, så ingen vil installere noe sånt her. Det ser også ekstremt udelikat ut, ville ikke pusset tenner over toalettet😳 Anonymkode: 63f27...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå