Maia70 Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Dette kom opp i feeden min på facebook. Tenker at det hadde vært en super ide i Norge, om man kunne få varmt vann ledet inn i sisternen istedenfor kaldt (ser at de skriver på forum at det bare er kaldt vann i disse vaskene, og at de er for små osv.). Tenker det kunne blitt lagd et bedre system, slik at man ikke har kaldt vann i sisternen hele tiden om vinteren. Det iskalde vannet kjøler uten tvil ned badet litt, mens varmt/lunkent vann fra dusj/vask ville gitt ørlite mer varme på badet istedenfor. Kjipt å tenke på alt det varme vannet som går rett ut, som istedenfor kunne blitt brukt til oppvarming på måter som faktisk er effektive også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Maia70 skrev (6 timer siden): Dette kom opp i feeden min på facebook. Tenker at det hadde vært en super ide i Norge, om man kunne få varmt vann ledet inn i sisternen istedenfor kaldt (ser at de skriver på forum at det bare er kaldt vann i disse vaskene, og at de er for små osv.). Tenker det kunne blitt lagd et bedre system, slik at man ikke har kaldt vann i sisternen hele tiden om vinteren. Det iskalde vannet kjøler uten tvil ned badet litt, mens varmt/lunkent vann fra dusj/vask ville gitt ørlite mer varme på badet istedenfor. Kjipt å tenke på alt det varme vannet som går rett ut, som istedenfor kunne blitt brukt til oppvarming på måter som faktisk er effektive også... Aldri i verden om jeg vil ha håndvask eller annen vask opp på dassen. Noe mer uhygienisk skal du lete lenge etter. Fysjamei. Anonymkode: af7f3...d1b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Kan ikke se for meg at det er et særlig stort marked for dette nei 😅 Hva skal jeg med det, jeg har jo en vask en meter unna toalettet? Anonymkode: d9672...5e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Ser jo ikke praktisk ut i det hele tatt 😄 Et stort NEI TAKK fra meg 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Dette er for toalett som har veldig snevert areal. Greit nok i en knøttliten leilighet, ikke brukbart når det er plass til noe bedre. Anonymkode: b020e...13a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Om badet ditt er så kaldt at vannet i sisterna kjøler det ned ville jeg heller anbefalt å endre oppvarmingen. Å spyle ned varmtvann hver gang man trekker opp er økonomisk sett idioti og ganske sløsing med ressurser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har vært i Japan mange ganger, aldri sett dette Anonymkode: 7859b...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Helt uaktuelt, noe så ekkelt. Anonymkode: 4b0ab...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå