AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Dere som har peiling på temping, hva tenker dere om at temperaturen har stoppet opp etter eggløsning? Ifølge monitoren hadde jeg eggløsning rett før grafen steg, og det stemte også med at jeg hadde mer sexlyst da. Men jeg forstår ikke hvorfor grafen er på samme nivå tre dager etter. Det må også sies at jeg ofte går på do om natten, så jeg føler det ødelegger mye for temperaturmålingen. Anonymkode: 5c2ea...8e3
mommyaka Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som har peiling på temping, hva tenker dere om at temperaturen har stoppet opp etter eggløsning? Ifølge monitoren hadde jeg eggløsning rett før grafen steg, og det stemte også med at jeg hadde mer sexlyst da. Men jeg forstår ikke hvorfor grafen er på samme nivå tre dager etter. Det må også sies at jeg ofte går på do om natten, så jeg føler det ødelegger mye for temperaturmålingen. Anonymkode: 5c2ea...8e3 Hva mener du stopper opp? Kan jeg se tempen? Om den ikke stiger på 3 dager så kanskje du ikke har hatt eggløsning Sover du iallefall 4 timer før du temper? Og temper sanne tid hverdag morgen før du går ut av sengen
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars mommyaka skrev (Akkurat nå): Hva mener du stopper opp? Kan jeg se tempen? Om den ikke stiger på 3 dager så kanskje du ikke har hatt eggløsning Sover du iallefall 4 timer før du temper? Og temper sanne tid hverdag morgen før du går ut av sengen Trodde jeg hadde lagt ved bildet Anonymkode: 5c2ea...8e3
mommyaka Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Trodde jeg hadde lagt ved bildet Anonymkode: 5c2ea...8e3 Hva er de 4 tempene som er hvite? Pluss har du bare tempet i 8 dager? Har du stabil syklus?
Amatariel Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars mommyaka skrev (4 timer siden): Hva er de 4 tempene som er hvite? Det betyr at det er tempet på et annet tidspunkt enn det oppsatte/vanlige. Og som kjent kan det være vanskelig for FF å kartlegge EL da. Det er basaltempen som må brukes. TS: jeg vil tro det er oppvåkningen din som er årsaken til at tempen din ikke er så høy. Du må bare fortsette og tempe så godt du kan, slik at du får flere temper og en "helhet". Har du EL-testet i tillegg slik at FF har mer info å gå etter? Anbefaler forresten og lese masse i denne tråden. Mye kjekk info fra mange tempere 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars Amatariel skrev (2 minutter siden): Det betyr at det er tempet på et annet tidspunkt enn det oppsatte/vanlige. Og som kjent kan det være vanskelig for FF å kartlegge EL da. Det er basaltempen som må brukes. TS: jeg vil tro det er oppvåkningen din som er årsaken til at tempen din ikke er så høy. Du må bare fortsette og tempe så godt du kan, slik at du får flere temper og en "helhet". Har du EL-testet i tillegg slik at FF har mer info å gå etter? Anbefaler forresten og lese masse i denne tråden. Mye kjekk info fra mange tempere Tusen takk, jeg bruker monitoren fra clear blue, I følge monitoren hadde jeg hatt to dager med Max, og e nå på lav. Hvor kan jeg registrere svaret fra Monitoren i FF appen ? Anonymkode: 5c2ea...8e3
mommyaka Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk, jeg bruker monitoren fra clear blue, I følge monitoren hadde jeg hatt to dager med Max, og e nå på lav. Hvor kan jeg registrere svaret fra Monitoren i FF appen ? Anonymkode: 5c2ea...8e3 ??? Temper du med pinner du tisser på? Eller rn termometer i vagina? He he...jeg misforstått sikkert, men jeg tror du bare kan skrive inn positive test og negativ test i ff.
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Skrevet 8. mars mommyaka skrev (Akkurat nå): ??? Temper du med pinner du tisser på? Eller rn termometer i vagina? He he...jeg misforstått sikkert, men jeg tror du bare kan skrive inn positive test og negativ test i ff. Temper ved å bruke digitalt termometer, har dt under tunga samme sted. Anonymkode: 5c2ea...8e3 1
mommyaka Skrevet 8. mars #9 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Temper ved å bruke digitalt termometer, har dt under tunga samme sted. Anonymkode: 5c2ea...8e3 Husk at om du er en sover med åpen munn kan dere påvirke tempen din. Hvor mange mnd har du temper?
Amatariel Skrevet 8. mars #10 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tusen takk, jeg bruker monitoren fra clear blue, I følge monitoren hadde jeg hatt to dager med Max, og e nå på lav. Hvor kan jeg registrere svaret fra Monitoren i FF appen ? Anonymkode: 5c2ea...8e3 Nå begynner det å bli noen år siden jeg tempet og jeg husker ikke utformingen til FF helt. Men det skal være et sted å registrere EL-test ja... OPK er jo vanlig strimmeltest der man bare velger negativ eller positiv. Mens Mon er monitor, der L er lav, H er høy og P er max. Du kan se eksempel på min chart her at jeg har fått det inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå