AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Jeg må bytte ut jorden i beddet på en grav jeg steller. Har lest at jord med langtidsvirkende gjødsel er lurt, men jeg strever med å finne rett type selv. Vi har ingen hagesenter eller lignende i nærheten, så jeg må bestille på nett. Er det noen som kan anbefale meg en type jord? Anonymkode: 2f304...70f
AnonymBruker Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg må bytte ut jorden i beddet på en grav jeg steller. Har lest at jord med langtidsvirkende gjødsel er lurt, men jeg strever med å finne rett type selv. Vi har ingen hagesenter eller lignende i nærheten, så jeg må bestille på nett. Er det noen som kan anbefale meg en type jord? Anonymkode: 2f304...70f Vi har bare kjøpt vanlig blomsterjord fra matbutikken eller fra Europris. Har du Felleskjøpet i nærheten? De kan og ha ulike typer jord. Anonymkode: da6fa...d02 1 1
Hanne67 Skrevet 9. mars #3 Skrevet 9. mars Jeg bruker bare vanlig plantejord eller blomsterjord fra Europris e.l. Og så gjødsler jeg bare litt ekstra gjennom sommeren med gjødsel som er beregnet for blomster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå