Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp annenhver uke, hvor mye/ofte vasker dere selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke på den daglige vasken av kjøkkenbenk og støvsuge opp sand eller smuler og sånne ting, men mer gulvvask og vask av bad osv. 

Hvor ofte og hvor mye gjør dere som har vaskehjelp?

Anonymkode: 7725e...309

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker ikke på den daglige vasken av kjøkkenbenk og støvsuge opp sand eller smuler og sånne ting, men mer gulvvask og vask av bad osv. 

Hvor ofte og hvor mye gjør dere som har vaskehjelp?

Så mye som det trengs. Vi lever ikke i en grisbinge selv om vaskehjelpen kommer fast. 

Anonymkode: 01d46...0b3

AnonymBruker
Skrevet

Vitsen med å ha vaskehjelp er vel å slippe å vaske selv. 

Anonymkode: e0434...56b

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at vi har vaskehjelp annenhver uke er fordi vi har vonde tidsklemmer og fordi rotegubben min ikke gidder å bidra til et ryddig eller rent hus. Så jeg rydder og organiserer i timevis hver eneste dag, og vasker derfor ingenting og det gidder definitivt ikke gubben heller (og det er for øvrig jeg som betaler vaskehjelpen). 

Anonymkode: 56544...a5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vitsen med å ha vaskehjelp er vel å slippe å vaske selv. 

Anonymkode: e0434...56b

Det tenkte i utgangspunktet jeg også. Men ser jo at det rekker å bli veldig skittent her før de kommer. Burde i utgangspunktet tatt en husvask selv den uka hvor de ikke er her. Men så er det den tidsklemma da. Spesielt badet føles litt på kanten å la det gå 2 uker mellom hver vask.. vasker selvfølgelig raskt det det er helt krise da. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker selv de ukene vaskehjelpen ikke er her, men tar det mye mindre nøye. Støvsuger og tørker støv på de mest synlige overflatene, og jeg vasker badene. Men gidder ikke skrubbe dusjen, vasker ikke søppelbøttene, tørker støv av lister og alt sånn som inngår i mer nøye vasking (som vaskehjelpen tar når hun er her annenhver uke). Jeg skifter heller ikke på sengene, tenker det går fint å ta det annenhver uke (når vaskehjelpen er her).

Jeg synes derfor det uansett hjelper godt på tidsklemma å ha vaskehjelp - nå bruker jeg maks en time på å vaske her hver fredag, mens jeg lett hadde brukt 2-3 timer hvis jeg skulle ha vært like nøye som vaskehjelpen vår er.

Anonymkode: 38155...049

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vaskehjelp annen hver uke og robotstøvsuger som går nesten daglig. Jeg vasker raskt over vask og toalett på badet 2-3 ganger i uken, men dusj og badekar gidder jeg ikke ta mellom hver gang vaskefolka er her. Sjelden jeg vasker gulv, sveiper bare over gangen et par ganger på vår/høst når barna drar inn søle daglig. Vindusvask og skifte av sengetøy er det ekstremt sjelden jeg gjør mellom de er her. Men blir jo selvfølgelig daglig rydding og kjøkkenet ryddes/vasket etter hver gang vi har laget mat 

Anonymkode: 26d07...d31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...