AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Del Skrevet 8. mars Har maks 100k til innkjøp. Vedlikeholdskostnader er prioritert, vil ha minst mulig utstyr som kan gå istykker. Trenger 25 mil vinter-rekkevidde. Anonymkode: 739e4...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. mars #2 Del Skrevet 8. mars Nissan Leaf? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Del Skrevet 8. mars Leaf. Anonymkode: ab310...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Del Skrevet 8. mars Hadde nok også valgt en Leaf. Du må sjekke om du får 25 mil reelt på vinterstid. Kjører selv en BMW i3. 120 burde dekke ditt behov. Vet ikke hva de ligger på i pris i dag. Anonymkode: 49d75...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Del Skrevet 8. mars Vi har en Nissan Leaf fra 2018. Ser de ligger ute for rundt 130 000 nå. Vi har ikke 250 km rekkevidde på den på vinteren altså. Vet ikke om det er mulig å få så god rekkevidde til maks 100 000 kr... Anonymkode: bff88...365 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Del Skrevet 8. mars MG Anonymkode: 9b3e5...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Del Skrevet 8. mars Lykke til. Du kan nok få en litt eldre leaf til den prisen, men da bør du ikke forvente en rekkevidde på mer enn 150-180 på vinter. Anonymkode: dbac6...42f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Del Skrevet 8. mars Nissan Leaf uten tvil, styr unna BMW i3 hvert fall pga bmw har dyre vedlikeholds kostnader Anonymkode: 30419...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #9 Del Skrevet 8. mars Nissan Leaf 62 kWt er det eneste reelle alternativet ditt, men det er ikke sikkert du får den til den prisen. Hvorfor trenger du så lang rekkevidde vinterstid? Anonymkode: 529f1...eef 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #10 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): MG Anonymkode: 9b3e5...9fe Den bør bo i en vanntett garasje. Mange av disse bilene har hatt lekkasjeproblemer. Anonymkode: 470bc...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #11 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nissan Leaf uten tvil, styr unna BMW i3 hvert fall pga bmw har dyre vedlikeholds kostnader Anonymkode: 30419...1af Jeg som har i3. Absolutt ikke dyre vedlikeholdskostnader. Har rimelig serviceavtale. Utover det har jeg kun skiftet bremseskiver og klosser foran en gang på 5 år. Det er forventet vedlikehold på en elbil. Anonymkode: 49d75...3b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #12 Del Skrevet 8. mars Kjøp en fossilbil. De holder mye lenger. Anonymkode: 930e0...d07 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #13 Del Skrevet 8. mars Hadde ikke kjøpt elbil med kun 100K i budsjett. Anonymkode: b7ec7...6a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #14 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor trenger du så lang rekkevidde vinterstid? Slippe å lade på veien til hytta. Trodde 25 mil var et nøkternt krav. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke kjøpt elbil med kun 100K i budsjett. For meg er det mye penger. Aldri brukt i nærheten av så mye på bil. Ligger over 800 biler til under 100k på finn. 84 med kjørelengde over 25 mil. Men det er kanskje i nedoverbakke på sommeren... AnonymBruker skrev (1 time siden): MG Ikke lyst på kina-bil. Anonymkode: 739e4...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #15 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slippe å lade på veien til hytta. Trodde 25 mil var et nøkternt krav. For meg er det mye penger. Aldri brukt i nærheten av så mye på bil. Ligger over 800 biler til under 100k på finn. 84 med kjørelengde over 25 mil. Men det er kanskje i nedoverbakke på sommeren... Ikke lyst på kina-bil. Anonymkode: 739e4...964 Det er rekkevidde på batteriet når det er nytt og under "standard forhold". Jeg har e-up, 2017mod, som skal ha 80km på vinter med nytt batteri. I kuldeperiodene med -20 så har jeg 40 km om jeg vil ha varme i bilen. Anonymkode: dbac6...42f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #16 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Slippe å lade på veien til hytta. Trodde 25 mil var et nøkternt krav. For meg er det mye penger. Aldri brukt i nærheten av så mye på bil. Anonymkode: 739e4...964 Du kunne få en ny Leaf med 280 km sommerrekkevidde for 199k inntil for et år siden, eller en ny Dongfeng Nammibox til samme pris i dag, eller MG4 til litt mer. Men 250 km i et jafs er mye med det som er et magert bruktbilbudsjett. 100k er lite også for fossilbil. Anonymkode: 529f1...eef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. mars #17 Del Skrevet 8. mars Er enig i at 100 000,- er et litt knapt budsjett om man vil ha en forholdsvis ny elbil. Man må nok nærmere 200 000,- for å få noe mer brukbart. Jeg gav 184 900,- for min 3 år gamle elbil. Hadde gått 27 000,-, når jeg kjøpte den 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #18 Del Skrevet 8. mars Tesla får du sikkert billig nå. Nazikjerre, men hvem bryr seg. Anonymkode: 8a7ea...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #19 Del Skrevet 8. mars De koster antagelig mer, og jeg har ikke erfaring med gammel Hyndai kona, men har kjørt min fra 2021 problemfritt frem til nå. Bra rekkevidde også på vinter. Anonymkode: bf009...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. mars #20 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tesla får du sikkert billig nå. Nazikjerre, men hvem bryr seg. Anonymkode: 8a7ea...d1c Tesla til under 100 000,- ? Prøver du å være morsom? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå