Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minn datter sier hun er therianog vil bo i skogen, hva betyr det og bør jeg være beskymret? 🦌

AnonymBruker
Skrevet
enhjørningfitte skrev (2 minutter siden):

Minn datter sier hun er therianog vil bo i skogen, hva betyr det og bør jeg være beskymret? 🦌

"Bekymret"!

Anonymkode: a245e...75f

AnonymBruker
Skrevet

Føler dyp forbindelse til et dyr og identifiserer seg med det. 

Anonymkode: 2d21e...c11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Anonymkode: 93ff2...bf7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt bekymret. 

Anonymkode: 08cbf...c3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gjort det tydelig for henne at det er greit å leke at man er et dyr, men ville realitetsorientert på samme måte som man sier til barn at selv om man leker prinsesse, så er man ikne prinsesse. Spesielt om hun er 9år+.

Hun kan bo i skogen når hun blir voksen og kan bestemme selv. Frem til da får dere prøve dere på å la henne sove i telt i hagen, og se om hun fortsatt er et dyr 😅

Anonymkode: 81ed1...9d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker som om dette er en greie en del barn går gjennom i 8-11 års alderen. Har observert jenter i den alderen i diverse lekeland som har på seg selvlagde masker og haler som leker. Ikke noe urovekkende ved det tenker jeg, de er jo barn. Kanskje noe de har sett på SoMe dersom de har det? Min sønn sier det er noen på skolen som leker det, som kaller seg furries/therians eller lignende. 

Men er barnet 12+, eller tar dette veldig alvorlig ville jeg nok tatt en prat om at man barnet er et menneske, og at mennesker ikke kan bo i skogen. Men lek er ok. 

Anonymkode: 57ca2...75d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er bare å få påpekt umiddelbart at man er ikke et dyr

Anonymkode: e878a...0ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...