AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:02 #1 Del Skrevet lørdag kl 12:02 Vil vel variere fra person til person. Men hva er deres erfaring? Hvor lang tid etter utskeielse viser vekta normalt igjen? Om man vanligvis holder seg unna sukker, og spiser en dessert en kveld, så har man likevel ikke lagt på seg 3 kg til dagen etter, men vannvekten ++ vil vise dette. Dere skjønner hva jeg mener. Anonymkode: f4477...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiin Skrevet lørdag kl 14:11 #2 Del Skrevet lørdag kl 14:11 2-3 dager er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:13 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:13 Går fortere om jeg svetter, helst av trening, men minst 3 dager til meg i alle fall. Anonymkode: 1a98c...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:54 #4 Del Skrevet lørdag kl 17:54 Fra 3-7 dager hos meg. Anonymkode: 23a44...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Alkohol gir jo midlertidig lavere vekt, pga dehydrering. Anonymkode: 1eebf...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå