AnonymBruker Skrevet i går, 11:52 #1 Del Skrevet i går, 11:52 Jeg har tatt brow lamination noen ganger, men det varer så kort tid, og jeg kan ikke ta det en gang i måneden, for det blir litt for dyrt. Kan man få lignende slike bryn på noen måte uten å ta brow lamination? Jeg har tenkt litt på å ta microblading, men på bilder ser ofte brynene mye tynnere ut. Jeg liker at de er litt store, som med b lamination. Mine bryn er ikke så veldig fyldige fra før. (Synes ikke poder brors ser noe fint ut, ser så unaturlig ut med den puddereffekten.) Anonymkode: 9bb49...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:56 #2 Del Skrevet i går, 11:56 Varte ikke 2 dager hos meg engang, fikk refundert pengene da. Anonymkode: 91bc8...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:45 #3 Del Skrevet i går, 12:45 Har du prøvd brynsvoks? Anonymkode: 77aa6...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:56 #4 Del Skrevet i går, 12:56 Syntes det ser ut som noen har tatt en sånn tube med lim som barn bruker og dratt bryna opp. Helt forferdelig. Anonymkode: 95496...f87 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:07 #5 Del Skrevet i går, 13:07 Prøvd ABH Brow Freeze? Får jo lignende look, men det må selvsagt ordnes hver dag. Bedre for lommeboka og for bryna, da. Anonymkode: 3bc83...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Syntes det ser ut som noen har tatt en sånn tube med lim som barn bruker og dratt bryna opp. Helt forferdelig. Anonymkode: 95496...f87 Er helt enig, men fordelen er at da kan du og jeg bare la være å gjøre det også kan de som liker det gjøre det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå