AnonymBruker Skrevet i går, 11:51 #1 Del Skrevet i går, 11:51 Kan noen fortelle meg hvordan utfloden var før fødsel? har hele veien hatt typ lotion ish utflod. Men våknet idag med en del tynt og blankt som har vært litt iblandet med rosa. Var en god del på papiret etter jeg var på do, og det rant også litt. Men det er ikke vannet, for det er tykkere enn det. Men tynnere enn slimproppen.. den har gått jevnlig over de siste ukene Anonymkode: 3d301...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:05 #2 Del Skrevet i går, 16:05 Merket ingen spesiell endring tror jeg. Merket aldri slimproppen heller. Men generelt hele svangerskapet var det MYE utflod. Da jeg fikk rosa på papiret så var babyen ute under et døgn etterpå Anonymkode: f1191...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:07 #3 Del Skrevet i går, 18:07 Slik var det hos meg dagen jeg fødte. Slimproppen kom den dagen også. Lykke til🌸 Anonymkode: 709d2...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slik var det hos meg dagen jeg fødte. Slimproppen kom den dagen også. Lykke til🌸 Anonymkode: 709d2...1a0 Spennende! Har hatt veldig mye nedpress , stikkinger og kynnere når jeg har vært i bevegelse idag. Skal se hva som skjer noe mer når jeg endelig slapper av etter hele dagen i aktivitet☺️ Først nå jeg legger/setter meg ned etter 10 timer 😛 Anonymkode: 3d301...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Merket ingen spesiell endring tror jeg. Merket aldri slimproppen heller. Men generelt hele svangerskapet var det MYE utflod. Da jeg fikk rosa på papiret så var babyen ute under et døgn etterpå Anonymkode: f1191...25b Spennende å høre deres erfaringer!🤩 Anonymkode: 3d301...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Våkna opp med skikkelig stikk for hvert skritt jeg tok. Måtte etterhvert løpe på toalettet for følte at det rant.. Igjen mye gjennomsiktig slim men nå med litt brunt blod i🤨 Anonymkode: 3d301...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Våkna opp med skikkelig stikk for hvert skritt jeg tok. Måtte etterhvert løpe på toalettet for følte at det rant.. Igjen mye gjennomsiktig slim men nå med litt brunt blod i🤨 Anonymkode: 3d301...27e Hadde kommet til å kontaktet lege/jordmor/sykehus hadde jeg vært deg😊 Hvilken uke er du i? Anonymkode: 709d2...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hadde kommet til å kontaktet lege/jordmor/sykehus hadde jeg vært deg😊 Hvilken uke er du i? Anonymkode: 709d2...1a0 Er i uke 38🙈 Anonymkode: 3d301...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er i uke 38🙈 Anonymkode: 3d301...27e Samme uke som meg da😊 Kontakt sykehuset for en sjekk, det hadde jeg gjort☺️ Anonymkode: 709d2...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme uke som meg da😊 Kontakt sykehuset for en sjekk, det hadde jeg gjort☺️ Anonymkode: 709d2...1a0 Hmm har du opplevd det samme?☺️ vet ikke helt hva jeg skal si om jeg ringer😅 tror ikke det er noe bekymring egentlig Anonymkode: 3d301...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå