Gjest meg- Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Jeg tok en el test (kom ikke på det før etter kaffe & vann) og kontrollstreken var nesten like sterk som den andre streken! Men... da må det bety at jeg hadde el FØR dag 13.. Eller at EL er nå snart, og syklusene er tullete..
Malama Skrevet 10. mars 2006 #2 Skrevet 10. mars 2006 Du mener at du fikk en 2nesten-positiv" EL-test den dagen du forventet mens? Nå er en EL-test negativ med mindre teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, men altså: Noen ganger kan en EL-tet også slå ut om du er gravid, fordi de også kan reagerer på HCG, ikke bare LH. Så det trenger ikke bety at syklusen er tullete om du får en positiv EL-test når du venter mens, du kan være gravid. Men, legg merke til ordet KAN. En EL-test er ikke sikker som graviditetstest, og for å få et klart svar er det en graviditetstest du må ta. Hvorfor tetet du med en EL-test når du ventet mens, uansett? (og, hva du mener med at EL må ha vært før dag 13, det aner jeg ikke, for jeg kjenner da ikke resten av syklusen din...)
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #3 Skrevet 10. mars 2006 http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm Her står det litt om hvordan el-tester kan virke i forbindelse med en eventuell graviditet. Dette høres jo spennende ut Meta - ulogget..
Gjest meg- Skrevet 10. mars 2006 #4 Skrevet 10. mars 2006 Du mener at du fikk en 2nesten-positiv" EL-test den dagen du forventet mens? Hvorfor tetet du med en EL-test når du ventet mens, uansett? (og, hva du mener med at EL må ha vært før dag 13, det aner jeg ikke, for jeg kjenner da ikke resten av syklusen din...) ← Ja, nesten positiv den dagen jeg venta mens. Jeg hadde bare el tester liggende. Syklusen min har vert på ca 30 dager, og el på dag 16-20..
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 Takk!! Det synker ikke inn.. At JEG er en av de på KG som forteller at jeg er gravid...
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #13 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Tuuuuuuusen takk! Og vi som skulle begynne å prøve neste mnd.... Endret 10. mars 2006 av Epica
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #15 Skrevet 10. mars 2006 grattis,har skrevet i boken din ser du har regnet ut termin,når sånn ca er datoen?
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #16 Skrevet 10. mars 2006 grattis,har skrevet i boken din ser du har regnet ut termin,når sånn ca er datoen? ← ca 19. november.. første mensdag 8.februar... vet ikke helt når unnfangelsen var
Gjest Minnie i.i Skrevet 10. mars 2006 #18 Skrevet 10. mars 2006 Gratulerer! å så gøy! *litt misunnelig Minnie*
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #19 Skrevet 10. mars 2006 Gratulerer! å så gøy! *litt misunnelig Minnie* ← tuuusen tuuusen takk!! En helt rar følelse... så god følelse.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå