Gå til innhold

Sony WH-1000XM5 trådløse around-ear hodetelefoner - Erfaring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med Sony WH-1000XM5 trådløse around-ear hodetelefoner? Jeg har fått mulighet til å kjøpe de billig av en venn, da han har fått de gratis gjennom jobb, men har andre han ønsker å fortsette å bruke. Ser jo at tester gir god score mtp lydkvalitet, men lurer på hvordan de er til hverdagsbruk? På trening? Boksen er stor, for meg som er vant med pods virker det styrete, men kanskje bare en vanesak? Jeg bruker briller, har dette noe å si på komfort og noise canselling? Syns de oppleves store, men det er kanskje også en vanesak?

Anonymkode: 785ff...b2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et headset for å sitte stille eller gå, ikke trene. Lydkvaliteten er god, men ikke best. Støydempingene er det beste du får til prisen, og personlig synes jeg komforten er helt topp.

Anonymkode: dcac0...3a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke komforten er noe god. Bøyla er tynn og dårlig polstret, og de føles tunge på hodet.

Anonymkode: e8923...1c3

AnonymBruker
Skrevet

Testet WH-1000XM5. Likte ikke komforten. Fortrekker heller Bose Quietcomfort.

Anonymkode: 10e30...29b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker dem, i så stor grad at jeg faktisk har giddet å ta dem med på alle flyturer jeg har tatt etter at jeg kjøpte dem (i stedet for å bare ha med ANC-øreplugger som jeg også har vært fornøyd med på flyturer, og virkelig verdsetter komforten med å drasse på minst mulig i håndbagasjen). 

Ellers: nei, ikke brukbare til trening. Sitter ikke hardt nok fast på mitt hode i hvertfall (i tillegg til alt åpenbart som at de ikke har høy nok IP-sertifisering osv). Briller påvirker støykanselleringen merkbart, ja. 

Jeg synes de er komfortable, men båndet over hodet kunne nok med fordel vært utformet annerledes. 

Anonymkode: c4eb6...df0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...