sandpapirhode Skrevet 16 timer siden #21 Del Skrevet 16 timer siden Tiuren skrev (1 time siden): Hvor står det at jeg ikke kan svare? Har jeg skrevet at du ikke kan svare? Nå kommenterer du bare for å kommentere uten å ha argumenter, eller holder deg til tema i det minste. Dette blir for dumt og slike som deg er lett å gjenkjenne. Du får begynne å kose med med helgen, du har fortsatt tid God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julia83 Skrevet 16 timer siden #22 Del Skrevet 16 timer siden sandpapirhode skrev (På 8.3.2025 den 12.55): Venstrevridde eller høyrevridde har ikke noe så...ikke første eller siste gang en rasist forteller sine nye landsmenn om å "dra tilbake der du kom fra" Sånne har alltid eksistert og vil alltid eksistere. Greit nok , men det var ikke rettet i mot de som var tatt av grense vaktene. Om det likevel var det, blir man automatisk «nye landsmenn» ved å ta seg (ulovlig) over grensa? eller hva med de som tar seg over fra Frankrike som er et trygt land og til England, blir de automatisk flyktninger fordi de greier å kjøre gummibåt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandpapirhode Skrevet 16 timer siden #23 Del Skrevet 16 timer siden julia83 skrev (1 minutt siden): Greit nok , men det var ikke rettet i mot de som var tatt av grense vaktene. Om det likevel var det, blir man automatisk «nye landsmenn» ved å ta seg (ulovlig) over grensa? eller hva med de som tar seg over fra Frankrike som er et trygt land og til England, blir de automatisk flyktninger fordi de greier å kjøre gummibåt? Nei, jeg er imot ulovlig innvandring. Det har aldri gjort noen land godt, inkludert mitt eget hjemmeland. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 13 timer siden #24 Del Skrevet 13 timer siden sandpapirhode skrev (3 timer siden): Har jeg skrevet at du ikke kan svare? Nå kommenterer du bare for å kommentere uten å ha argumenter, eller holder deg til tema i det minste. Dette blir for dumt og slike som deg er lett å gjenkjenne. Du får begynne å kose med med helgen, du har fortsatt tid God helg. Takk, jeg har hatt en meget bra helg. Tror du nok forstår hva jeg mener, om du tenker deg om. Hvorfor kom du trekkende med rasismeanklager i denne tråden? Og hvorfor mener du at du kan slenge ut rasismeanklager uten å bry deg med å se "beviset"? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandpapirhode Skrevet 12 timer siden #25 Del Skrevet 12 timer siden Tiuren skrev (6 minutter siden): Takk, jeg har hatt en meget bra helg. Tror du nok forstår hva jeg mener, om du tenker deg om. Hvorfor kom du trekkende med rasismeanklager i denne tråden? Og hvorfor mener du at du kan slenge ut rasismeanklager uten å bry deg med å se "beviset"? Troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 12 timer siden #26 Del Skrevet 12 timer siden sandpapirhode skrev (1 minutt siden): Troll. Hva mener du? Som du så treffende sier det: "Nå kommenterer du bare for å kommentere uten å ha argumenter, eller holder deg til tema i det minste. Dette blir for dumt og slike som deg er lett å gjenkjenne. " 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandpapirhode Skrevet 12 timer siden #27 Del Skrevet 12 timer siden Tiuren skrev (17 minutter siden): Hva mener du? Som du så treffende sier det: "Nå kommenterer du bare for å kommentere uten å ha argumenter, eller holder deg til tema i det minste. Dette blir for dumt og slike som deg er lett å gjenkjenne. " Du bare beviser poenget mitt. God helg troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 12 timer siden #28 Del Skrevet 12 timer siden sandpapirhode skrev (2 minutter siden): Du bare beviser poenget mitt. God helg troll. Hva mener du med at jeg troller? Jeg argumenterer og ber deg forklare, du angriper med ubegrunnede anklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 12 timer siden #29 Del Skrevet 12 timer siden @sandpapirhode Men jeg gidder ikke mer nå, du klarer vist uansett ikke å forstå poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandpapirhode Skrevet 12 timer siden #30 Del Skrevet 12 timer siden Tiuren skrev (3 minutter siden): @sandpapirhode Men jeg gidder ikke mer nå, du klarer vist uansett ikke å forstå poenget. Jeg ga opp for lengst. Ta hint. Foresten, du hadde ingen poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 12 timer siden #31 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Dette er en av de mest idiotiske trådene jag har sett her på KG, og det sier ikke lite. Kan man ikke bare se det fordømte klippet slik at vi faktisk kan snakke om det samme? Endret 12 timer siden av Pawn Hearts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå