Gå til innhold

Får ingen med Telia muligheten til å se 5-mila??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå ser jeg til min forskrekkelse at 5-mila ikke sendes på nrk, men tv2. Alle kunder som har telia har mistet tilgang til TV2 i disse dager, så da får ingen av oss se 5-mila hverken idag eller imorra?? Nå når det endelig var helg og jeg også skulle følge litt med på ski😔 Har Tv2Play, men der må jeg betale et abonnement likevel for å kunne få se! Har dere noen løsninger å dele?

Anonymkode: eafdd...83d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

- trodde jeg hadde tv2Play, for nå ser jeg at jeg har mistet tilgang til alt innhold der også, ikke rart det stod «kjøp abonnement» når jeg prøvde å starte 5-mila. Herregud så irriterende at så mange kunder ikke skal få sett 5-mila, helt utrolig irriterende at de ikke har funnet en løsning på dette, som er så viktig for så mange!

AnonymBruker
Skrevet

Tja - utnytt muligheten til å besøke et familiemedlem, en venn eller en nabo samtidig da? 
Mange kafeer viser løpene også. 
I verste fall får du betale da

Det finnes løsninger 👍🏼

Anonymkode: ad580...1d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er veldig viktig kan man jo kjøpe et månedsabonnement og kutte det igjen etterpå. 

Anonymkode: 06a54...cda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det er veldig viktig kan man jo kjøpe et månedsabonnement og kutte det igjen etterpå. 

Anonymkode: 06a54...cda

Det burde vært unødvendig, når det gjelder en 5-mil på VM i Norge 

AnonymBruker
Skrevet

Tja - utnytt muligheten til å besøke et familiemedlem, en venn eller en nabo samtidig da? 
Mange kafeer viser løpene også. 
I verste fall får du betale da

Det finnes løsninger 👍🏼

Er syk, så må nok holde meg hjemme. Ble bare litt motløs når jeg oppdaget dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det burde vært unødvendig, når det gjelder en 5-mil på VM i Norge 

Nå er det ikke akkurat livsviktig. Det hadde vært noe annet om det hadde handlet om kritiske nyheter, el.l. 
Det er bare ski

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er det ikke akkurat livsviktig. Det hadde vært noe annet om det hadde handlet om kritiske nyheter, el.l. 
Det er bare ski

🙄

AnonymBruker
Skrevet

Mest overrasket over at du ikke har skjønt dette før nå. Har vært varslet lenge. Du har også fått mail - antakelig opp til flere

Anonymkode: c02b0...b5a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mest overrasket over at du ikke har skjønt dette før nå. Har vært varslet lenge. Du har også fått mail - antakelig opp til flere

Jeg har selvfølgelig vært klar over saken med tv2 og telia, men visste ikke at ikke nrk skulle sende 5-mila. Trodde også at jeg hadde tilgang til tv2Play som vanlig, det var først idag jeg ble klar over at innholdet i appen også var borte.

AnonymBruker
Skrevet

Strim har en uke gratis prøveabonnement nå. Med Strim får man TV2 Play inkludert, så da kan man se. Bare husk på å avslutte abonnementet før det har gått en uke, så kan du se på VM uten å betale ei krone. :)

Anonymkode: ba245...de9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå ser jeg til min forskrekkelse at 5-mila ikke sendes på nrk, men tv2. Alle kunder som har telia har mistet tilgang til TV2 i disse dager, så da får ingen av oss se 5-mila hverken idag eller imorra?? Nå når det endelig var helg og jeg også skulle følge litt med på ski😔 Har Tv2Play, men der må jeg betale et abonnement likevel for å kunne få se! Har dere noen løsninger å dele?

Du krever kr 107 fra Telia, og kjøper Tv2 Play til kr. 179. Så kan du se hva du vil, på tv2. 
Krever du ikke refusjon fra Telia for kanalene du har mistet, får du bare 50. Tulle poeng i kompensasjon. 

Anonymkode: 3604b...247

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har selvfølgelig vært klar over saken med tv2 og telia, men visste ikke at ikke nrk skulle sende 5-mila. Trodde også at jeg hadde tilgang til tv2Play som vanlig, det var først idag jeg ble klar over at innholdet i appen også var borte.

Det er jo nettopp dette det har vært haugevis med artikler om i nettavisene

AnonymBruker
Skrevet

Wow, hvordan er det mulig å IKKE ha fått med seg dette? Jeg har ikke Telia og er ikke interessert i ski-VM, men har likevel blitt påprakket info om dette mange ganger i media de siste dagene... 

Anonymkode: 6d501...9ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Strim har en uke gratis prøveabonnement nå. Med Strim får man TV2 Play inkludert, så da kan man se. Bare husk på å avslutte abonnementet før det har gått en uke, så kan du se på VM uten å betale ei krone. :)

Anonymkode: ba245...de9

Du krever kr 107 fra Telia, og kjøper Tv2 Play til kr. 179. Så kan du se hva du vil, på tv2. 
Krever du ikke refusjon fra Telia for kanalene du har mistet, får du bare 50. Tulle poeng i kompensasjon. 

Åh, hadde jeg visst om disse to mulighetene litt før! Men skal fikse Strim så jeg får se 5-mila imorra🤗 Også DEN avslutninga på 5-mila idag da, som e gikk glipp av. For en prestasjon av Klæbo!! 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo nettopp dette det har vært haugevis med artikler om i nettavisene

Wow, hvordan er det mulig å IKKE ha fått med seg dette? Jeg har ikke Telia og er ikke interessert i ski-VM, men har likevel blitt påprakket info om dette mange ganger i media de siste dagene... 

Anonymkode: 6d501...9ae

Har ikke hatt muligheten til å følge så mye med de siste dagene, har vært ganske syk og har hatt mer enn nok med det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Åh, hadde jeg visst om disse to mulighetene litt før! Men skal fikse Strim så jeg får se 5-mila imorra🤗 Også DEN avslutninga på 5-mila idag da, som e gikk glipp av. For en prestasjon av Klæbo!! 

Uansett kan du skriftlig kreve kompensasjonen fra Telia på kr. 107, om du ikke vil bruke de ekstra pengene du har fått til å velge andre tullekanaler. 
Desto flere som krever kr. Kompensasjon, jo bedre. Telia mister inntekter, og bør komme seg til forhandlingsbordet. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare ski

Du pleier nok å være festens midtpunkt 

Anonymkode: bfeee...c9a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du pleier nok å være festens midtpunkt 

Anonymkode: bfeee...c9a

Ja. Mulig fordi jeg har perspektiver på hva som er viktig i livet, ser løsninger på utfordringer, og ikke klager over bagateller 😉

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja. Mulig fordi jeg har perspektiver på hva som er viktig i livet, ser løsninger på utfordringer, og ikke klager over bagateller 😉

Du har et vrangt bilde av deg selv. Ingen liker folk man ikke kan klage litt til over de små ting, selv om det også finnes mye større utfordringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...