AnonymBruker Skrevet i går, 10:28 #1 Del Skrevet i går, 10:28 Vi har vært sammen i 2 år. I starten likte han statuser, profilbilder osv som jeg la ut. Siste året, aldri. Men han liker andre sine ting. Ser ofte hjerter og likes på profilbilder av andre, også damer han kjenner. Gratulasjoner og fine ord på andre sine statuser, aldri mine. Ja, jeg vet at mange vil si at some ikke betyr all verden, men dette blir litt rart for meg. Føler på en måte at det er en del av den sosiale medier koden å like det partner legger ut. Ikke alt, men noe. Legger for øvrig sjeldent ut, par ganger i mnd kanskje, og har byttet profilbilde kanskje 5 ganger ila 2 år. Han legger aldri ut noe, hvertfall ikke om oss. Jeg syns bare dette er litt rart. Vi er begge i 30 årene og skal flytte sammen. Jeg har tatt opp dette med han, hvorfor han liker andre sitt og aldri mitt. Fikk til svar at sånn holdt eksen hans også på.... Anonymkode: f61e3...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:33 #2 Del Skrevet i går, 10:33 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har vært sammen i 2 år. I starten likte han statuser, profilbilder osv som jeg la ut. Siste året, aldri. Men han liker andre sine ting. Ser ofte hjerter og likes på profilbilder av andre, også damer han kjenner. Gratulasjoner og fine ord på andre sine statuser, aldri mine. Ja, jeg vet at mange vil si at some ikke betyr all verden, men dette blir litt rart for meg. Føler på en måte at det er en del av den sosiale medier koden å like det partner legger ut. Ikke alt, men noe. Legger for øvrig sjeldent ut, par ganger i mnd kanskje, og har byttet profilbilde kanskje 5 ganger ila 2 år. Han legger aldri ut noe, hvertfall ikke om oss. Jeg syns bare dette er litt rart. Vi er begge i 30 årene og skal flytte sammen. Jeg har tatt opp dette med han, hvorfor han liker andre sitt og aldri mitt. Fikk til svar at sånn holdt eksen hans også på.... Anonymkode: f61e3...b27 Hvis dette er Facebook og du har en slik aktivitet der, så bør du snarest mulig slutte å legge ut så hyppig. Flaut for deg og flaut for mannen. Du er overaktiv og han synes det er pinlig Anonymkode: d209a...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet i går, 10:33 #3 Del Skrevet i går, 10:33 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har tatt opp dette med han, hvorfor han liker andre sitt og aldri mitt. Fikk til svar at sånn holdt eksen hans også på.... Anonymkode: f61e3...b27 Når han er aktiv på sosiale medier rundt andre så bør det falle han naturlig å like dine bilder også. Det bør egentlig falle han naturlig om han ikke var aktiv også, hvis han ellers bare logger seg på. Men samtidig er folk litt forskjellige på dette. Særlig de som ikke er aktive ellers, men det gjelder ikke han. Det jeg reagerer mest på er det jeg siterer deg på her. Du har tatt det opp med han, og han har likevel ikke tatt det til seg. Og attpåtil forsvarer han seg med at eksen hans holdt på sånn med han. Altså... hva er det slags svar å gi deg? Hørtes jo bittert ut. Som om at han bevisst holder seg unna ditt innhold på sosiale medier som en slags bitter hevn fordi eksen hans gjorde det mot han? Her synes jeg det er noe som skurrer skikkelig. Er noe usunt ved hele greia. Er du sikker på at du skal flytte inn med han? Endret i går, 10:36 av Bombasi 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:38 #4 Del Skrevet i går, 10:38 Bombasi skrev (3 minutter siden): Når han er aktiv på FB rundt andre så bør det falle han naturlig å like dine bilder også. Det bør egentlig falle han naturlig om han ikke var aktiv også, hvis han ellers bare logger seg på. Men samtidig er folk litt forskjellige på dette. Det jeg reagerer mest på er det jeg siterer deg på her. Du har tatt det opp med han, og han har likevel ikke tatt det til seg. Og attpåtil forsvarer han seg med at eksen hans holdt på sånn med han. Altså... hva er det slags svar å gi deg? Hørtes jo bittert ut. Som om at han bevisst holder seg unna ditt innhold på sosiale medier som en slags bitter hevn fordi eksen hans gjorde det mot han? Her synes jeg det er noe som skurrer skikkelig. Er noe usunt ved hele greia. Er du sikker på at du skal flytte inn med han? Eksen holdt ikke på sånn med han. Men hun tok også opp med han hvorfor han likte andre sitt og aldri hennes. Ts Anonymkode: f61e3...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:39 #5 Del Skrevet i går, 10:39 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi har vært sammen i 2 år. I starten likte han statuser, profilbilder osv som jeg la ut. Siste året, aldri. Men han liker andre sine ting. Ser ofte hjerter og likes på profilbilder av andre, også damer han kjenner. Gratulasjoner og fine ord på andre sine statuser, aldri mine. Ja, jeg vet at mange vil si at some ikke betyr all verden, men dette blir litt rart for meg. Føler på en måte at det er en del av den sosiale medier koden å like det partner legger ut. Ikke alt, men noe. Legger for øvrig sjeldent ut, par ganger i mnd kanskje, og har byttet profilbilde kanskje 5 ganger ila 2 år. Han legger aldri ut noe, hvertfall ikke om oss. Jeg syns bare dette er litt rart. Vi er begge i 30 årene og skal flytte sammen. Jeg har tatt opp dette med han, hvorfor han liker andre sitt og aldri mitt. Fikk til svar at sånn holdt eksen hans også på.... Anonymkode: f61e3...b27 Mannen min gjør det samme -tror det er ren uvitenhet og at vi tross alt er sammen hver dag, deler hverdagen og snakker med hverandre. Feedback til andre er jo ikke like lett å gi uten å gi det på deres sosiale medier. Men ja han burde jo ta litt til seg at du reagerer på det. Jeg bryr meg ikke om at han ikke liker eller hjerter noe av det jeg legger ut på sosiale medier, vi snakker jo sammen hjemme her hver dag. Anonymkode: 2837c...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet i går, 10:45 #6 Del Skrevet i går, 10:45 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eksen holdt ikke på sånn med han. Men hun tok også opp med han hvorfor han likte andre sitt og aldri hennes. Ts Anonymkode: f61e3...b27 Okei. Da misforstod jeg. Men da har han en eks og en kjæreste som reagerer på akkurat det samme, likevel later han som det er dere det er noe "feil" med - uten å ta til seg hva problemet er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:21 #7 Del Skrevet i går, 11:21 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Eksen holdt ikke på sånn med han. Men hun tok også opp med han hvorfor han likte andre sitt og aldri hennes. Ts Anonymkode: f61e3...b27 At han velger å ta det opp med deg igjen synes jeg er rart...Han skammer deg via eksen sin. Det hadde ikke jeg funnet meg i.. Anonymkode: 8b226...9ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:40 #8 Del Skrevet i går, 17:40 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har vært sammen i 2 år. I starten likte han statuser, profilbilder osv som jeg la ut. Siste året, aldri. Men han liker andre sine ting. Ser ofte hjerter og likes på profilbilder av andre, også damer han kjenner. Gratulasjoner og fine ord på andre sine statuser, aldri mine. Ja, jeg vet at mange vil si at some ikke betyr all verden, men dette blir litt rart for meg. Føler på en måte at det er en del av den sosiale medier koden å like det partner legger ut. Ikke alt, men noe. Legger for øvrig sjeldent ut, par ganger i mnd kanskje, og har byttet profilbilde kanskje 5 ganger ila 2 år. Han legger aldri ut noe, hvertfall ikke om oss. Jeg syns bare dette er litt rart. Vi er begge i 30 årene og skal flytte sammen. Jeg har tatt opp dette med han, hvorfor han liker andre sitt og aldri mitt. Fikk til svar at sånn holdt eksen hans også på.... Anonymkode: f61e3...b27 Han burde slutte å like andre sine bilder og heller like dine! For en tosk! Anonymkode: b6b6c...889 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vi har vært sammen i 2 år. I starten likte han statuser, profilbilder osv som jeg la ut. Siste året, aldri. Men han liker andre sine ting. Ser ofte hjerter og likes på profilbilder av andre, også damer han kjenner. Gratulasjoner og fine ord på andre sine statuser, aldri mine. Ja, jeg vet at mange vil si at some ikke betyr all verden, men dette blir litt rart for meg. Føler på en måte at det er en del av den sosiale medier koden å like det partner legger ut. Ikke alt, men noe. Legger for øvrig sjeldent ut, par ganger i mnd kanskje, og har byttet profilbilde kanskje 5 ganger ila 2 år. Han legger aldri ut noe, hvertfall ikke om oss. Jeg syns bare dette er litt rart. Vi er begge i 30 årene og skal flytte sammen. Jeg har tatt opp dette med han, hvorfor han liker andre sitt og aldri mitt. Fikk til svar at sånn holdt eksen hans også på.... Anonymkode: f61e3...b27 Jeg synes dette er et rødt flagg. Min tidligere samboer igjennom 10 år var også sånn, og la aldri ut noe om oss. Han slettet Facebook og instagram til slutt. Hadde bare snapchat hvor vi ikke hadde lagt til hverandre. Han er narsissist og var utro gjentatte ganger. Var også ofte ute på byen alene osv. Min erfaring er at hvis man føler noe skurrer, så gjør det som regel det. Ikke gjør som meg å aksepter ting du egentlig ikke synes er greit eller ukomfortabel med. I mitt tilfelle var det også mye grenseoverskridende oppførsel, som ble verre og verre. Anonymkode: d4ab7...0cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Og det med at han sier "eksen holdt på sånn" er typisk gaslightning. Anonymkode: d4ab7...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Dette opplevde jeg er gang for leeenge siden. Jeg er ikke opptatt av sosiale medier, men når partner bruker det selektivt selv, så blir det bare rart. Var en type kontrær holdning. Blandet svar viste en type holdning mellom å ikke være tøffel og å synes jeg var teit som la ut noe. Andre forholdt han seg derimot nøytralt til. Blir for dumt. Da er det jo de som har et rart forhold til some. Anonymkode: 4ece2...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå