AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Tenkte å ta en uke om noen uker, men ser ut til å være mye storm rundt om kring? Hvor finner jeg ordentlige kilder på dette? Har sett på tiktok men det kan være falskt. Hvilken område anbefales å reise med barn både for attraksjoners skyld og et sted været er normalt(kan være overskuet men ikke storm)? Anonymkode: b5848...c09
Snok1 Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars TikTok er nok ikke den beste kilden for metereologisk informasjon. Forsøk yr.no 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Hva har skjedd i verden når folk uten blygsel forteller at de tyr til TikTok av alle steder i et forsøk på å finne informasjon som eller er greit tilgjengelig? Du forteller heller ikke noe om hva formålet med Spaniaturen er, eller hvor i Spania du tenker å reise. Landet er 1,5 gang så stort som Norge, så det har en viss betydning hvor du skal, selv om været ikke er like variert som her i Norge. Badeferie, byferie, kulturferie, naturferie – jeg går ut på en gren her og tipper at du vurderer det første. Da er det de neste to månedene Kanariøyene som gjelder. Anonymkode: 4f8b2...380 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenkte å ta en uke om noen uker, men ser ut til å være mye storm rundt om kring? Hvor finner jeg ordentlige kilder på dette? Har sett på tiktok men det kan være falskt. Hvilken område anbefales å reise med barn både for attraksjoners skyld og et sted været er normalt(kan være overskuet men ikke storm)? Anonymkode: b5848...c09 Skal du ha sikrere kilder til værmelding så er Yr, eller den spanske værmeldertjenesten langt sikrere enn tiktok. Hvor seriøs tror du tiktok er? Spanske aviser, også de for nordmenn i utlandet er langt bedre kilder enn de du oppgir. Nesten så en kan lure på om du er seriøs, her? Anonymkode: c5ad3...a19 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har sett på tiktok men det kan være falskt. Anonymkode: b5848...c09 Du har internett men velger å bruke TikTok som kilde? Hvorfor?? Anonymkode: 9e6ea...985 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå