AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:09 #1 Del Skrevet fredag kl 20:09 Jeg får helt fnatt av sportskommentatorer som skriker og gauler så inn i hampen - må de det? Jadda, jeg behøver ikke se på, men i mange familier er det jo gjerne noen som vil ha med seg dette. Er det fler enn meg som er drittlei denne skrikingen? Anonymkode: c4bf0...d73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet lørdag kl 09:35 #2 Del Skrevet lørdag kl 09:35 Ja, det må de. ELSKER engasjement og innlevelsen i sport. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:43 #3 Del Skrevet lørdag kl 09:43 Det er fort gjort å heve stemmen når man blir engasjert - og høy stemme hos sportskommentatorer øker engasjementet hos seere. Jeg synes høyrøstet ski- og fotballkommentering er irriterende, men finner høyrøstet motorsportskommentering engasjerende. Forskjellen er at jeg ikke utstår ski og fotball, men elsker motorsport. Anonymkode: d3ce7...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet lørdag kl 09:51 #4 Del Skrevet lørdag kl 09:51 De må nesten heve stemmen for å få fram "dramatikken" i øyeblikket. Og de gjør det ofte av refleks fordi det er så engasjerende. Men jeg savner at de holder mer kjeft under større øyeblikk. Særlig i fotballen. Det er ikke om å gjøre å skrike og rope ihjel et øyeblikk. Jeg vil ha mer ro og publikumsjubel enn en kommentator med skrikediaré. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:05 #5 Del Skrevet lørdag kl 10:05 Helt enig. De tror vel at roping og skriking = engasjement. Jeg synes ski-VM er alt for bråkete å se på! Anonymkode: f8cf8...328 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:13 #6 Del Skrevet lørdag kl 10:13 Enig, greit innimellom men det blir litt voldsomt Anonymkode: ebea2...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:18 #7 Del Skrevet lørdag kl 10:18 Jeg er så "heldig" at jeg bor alene så jeg kan unngå skrikende kommentatorer. Ser ikke på noe slags sport, og er jeg så uheldig å treffe på noen av arten er jeg snar til å dempe lyden. Det er noe som har irritert meg i mange år! Anonymkode: df9a7...ae2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:21 #8 Del Skrevet lørdag kl 10:21 Sportskommentatorer har vel generelt skreket mye bestandig. Det hører jo litt med til engasjementet og jeg synes det hører med, innenfor rimelighetens grenser. Er mer oppgitt over skriking i andre programmer - typisk underholdningsprogrammer med programledere som tror de er flinkere til mer de skriker. Spesielt innenfor visse barne- og ungdomskonsepter virker de som om skriking er mer utbredt. Anonymkode: 14012...63d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:30 #9 Del Skrevet lørdag kl 10:30 Det kalles å være emosjonelt engasjert. Det er rett og slett følelsene som får komme ut. TV uten følelser hadde vært temmelig dårlig TV. Følelser er grunnen til at man ser på sport i utgangspunktet. Anonymkode: 0b1f0...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:30 #10 Del Skrevet lørdag kl 10:30 Bare for å ha sagt det!! dersom Klæbo og de andre norske går i teten i dag må det for helvette🤩🤩🤩lov å skrike både på og utenfor tv!! satan det er og blir en folkefest 🇳🇴🇳🇴🇳🇴heia NORGE!!! Anonymkode: 08cdb...6a6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden To like tråder er slått sammen. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå