AnonymBruker Skrevet 8. mars #21 Del Skrevet 8. mars Si til deg sjøl : Jeg fortjener noe bedre enn dette, og nå snur jeg ryggen til ! Hvorfor tror du at du må forholde deg til han når han ikke bryr seg? Du går videre og tenker at heldigvis så slapp jeg unna en som ikke vil gi meg det jeg trenger ! Anonymkode: f78af...0ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #22 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ts her. Takk for innspill. Ja han er nok ikke interessert nok, og da går han glipp av noe bra. 😊 Jeg har akkurat takket ja til en date med en annen. Og daten er i dag! Jeg ville vente til han andre tok kontakt, men ser jo nå at han bare har meg på reservebenken. Jeg fortjener bedre enn det. 😊 Anonymkode: 79107...11f Nåja, du tar nå ganske lett på dette. Kanskje mannen merket at du hadde flere på gang og derfor var litt tilbakeholden. Anonymkode: bbe76...201 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #23 Del Skrevet 11. mars Har du fått møte han noe mer? Anonymkode: 5a960...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #24 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 7.46): Nåja, du tar nå ganske lett på dette. Kanskje mannen merket at du hadde flere på gang og derfor var litt tilbakeholden. Anonymkode: bbe76...201 De er nok på første date stadiet og da har ofte begge parter dialog med mer enn en. Anonymkode: 79b09...9f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #25 Del Skrevet 11. mars Ja, etter et år som single har jeg lært å bare gå videre om menn ikke tar kontakt selv, for det gjør de om de er interesserte i mer. Og så har jeg jobbet mye med å ikke bli deppa, men bare tenke "their loss!" Jeg merker jo dette selv og, nå dealer jeg med en jeg er interessert i, og det er utrolig hva jeg får tid til, mens jeg har dealet med en som vil mer, og da er det så lett å si "veldig travelt om dagen", litt rødt flagg den unnskyldningen der. Alle voksne er generelt travle, men det handler om hva man prioriterer bort. Håper nye daten gikk bra! Anonymkode: d461e...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #26 Del Skrevet 11. mars Er du favoritten hadde han gått all inn. Anonymkode: 54fb0...c7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #27 Del Skrevet 17. mars Godt du kom deg videre!! Har også opplevd dette. Matchet med en mann og kjemien var der umiddelbart. Han snappet hver dag, ringte hver kveld. Åpnet snapper nesten med en gang, hadde ikke noe problem med å sette av tid til å ringe. Etter vi hadde tilbragt en helg sammen så koblet han meg av. Da var han plutselig travel og opptatt. Kunne bruke 9 timer på å åpne en snap. "Glemte" å ringe meg tilbake. Han var selvfølgelig ikke interessert lenger. Så enkelt og så kjipt, når man liker noen. Anonymkode: 4ede3...e9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #28 Del Skrevet 17. mars Om en mann ikke tar deg med på jevnlige dater UTE- DA ER HAN IKKE INTERESSERT! Husk dette jenter! Anonymkode: fba07...956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 18. mars #29 Del Skrevet 18. mars Se alltid på hva de gjør framfor hva de sier. Han viser på ingen måte at han er interessert TS. Om en mann er interessert trenger du ikke spørre om det, du merker det på handlingene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #30 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 9.52): Om en mann ikke tar deg med på jevnlige dater UTE- DA ER HAN IKKE INTERESSERT! Husk dette jenter! Anonymkode: fba07...956 🤦♂️ Anonymkode: b441d...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå