AnonymBruker Skrevet 8. mars #61 Del Skrevet 8. mars Er så heldig at jeg har vært veldig frisk hittil. Unntatt noen operasjoner ( kne og blindtarm) og en influensa med påfølgende lungebetennelse, så har jeg vært borte 3 ganger noen uker i løpet av 25 år på samme arbeidsplass. Ingen egenmeldinger. Håper det holder med helsen. Veldig kjedelig å være syk. Anonymkode: 38441...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #62 Del Skrevet 8. mars Sjeldent og aldri fravær pga sykdom ( det tar jeg i avspaseringene 😶), men holder på med videreutdanning, så har noen planlagte dager med studier i halvåret. Anonymkode: bf1bf...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #63 Del Skrevet 8. mars Nei, er aldri syk, husker ikke sist jeg var borte utenom foreldreperm. Anonymkode: e1cd4...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. mars #64 Del Skrevet 8. mars Nei, kan ikke huske sist jeg var borte fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #65 Del Skrevet 8. mars Jeg prøver å alltid ha en egenmeding tilgjengelig. Anonymkode: 0af2d...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #66 Del Skrevet 8. mars Frem til for to år siden lå jeg på 2-5 dager i året. Så hadde jeg en operasjon, som dessverre var mislykket. Og det har ført til skammelig høyt sykefravær. Ender med omskolering så skal over på aap til høsten og studere. Utenom denne skaden har jeg hatt årets heftige migreneanfall, omgangssyke, en runde med forkjølelse og influensa, og vi er bare i mars. Synes helt ærlig at det er nok nå Anonymkode: b4f2f...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #67 Del Skrevet 8. mars Ja, jeg synes det. Hatt en til to sykemeldinger på en til seks uker årlig i mange år. Er kronisk syk og gjør hva jeg kan for å unngå en uføregrad. Har også et barn med relativt store særlige behov som gir en del fravær. Anonymkode: eea64...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #68 Del Skrevet 8. mars Pleier å ha lite fravær, men det siste halvåret har det dessverre ballet på seg. Kikhoste i fjor høst, så mye fravær ifbm at mamma ble stadig sykere og til slutt døde, og nå har jeg mulig hatt en seig influensa. Så svært mange dager fravær siden i høst, men dette skiller seg fra alle andre år i arbeidslivet for meg. Anonymkode: 25d2a...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #69 Del Skrevet 9. mars Sjeldent syk selv. Men med to barn så blir det jo noen dager i året. To til nå i år, gjetter ca 6-7 i fjor. Anonymkode: 25730...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #70 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 10.23): Ikke nå lenger, men hadde en del før da jeg jobbet på sykehjem og tredelt turnus. Ble mye fortere syk da, sikkert både fordi jeg generelt var mye mer sliten og da mottakelig for sykdom, men ble jo også eksponert for mye mer smitte. Nå har jeg kontorjobb (de siste 3 årene) og kun vært syk to dager på 3 år. Da jeg jobbet på sykehjem var jeg kanskje borte ca 10 dager ila et år. Anonymkode: e8cdf...5a3 Samme her! Jobbet på et sykehjem i snart 5 år og i fjor hadde 8 dager med fravær ila et år. Anonymkode: 51e42...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #71 Del Skrevet 10. mars Har aldri vært sykmeldt, og siste egenmeldingsdag var for 7 år siden. Men har hittil i år vært borte 2 dager (ikke sammenhengende) med sykt barn, og opplevde at sjefen (frivillig barnløs) virket gretten over det. Er derfor sjeleglad jeg ikke har noe fravær for meg selv! Anonymkode: 8a0e3...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 10. mars #72 Del Skrevet 10. mars Nei, kvinne 55, men de siste 5-6 årene har det gjerne blitt egenmelding i året omtrent (på 2-5 dager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 10. mars #73 Del Skrevet 10. mars Varierer, men blitt mer etter jeg fikk barn. I løpet av det siste året har jeg ikke brukt noen egenmeldinger. Brukte 5 sykt barn dager i fjor. Var sykemeldt i 6uker fra tidlig desember til midten av januar pga ankeloperasjon. Var tilbake i 50% stilling 2uker før sykemelding gikk ut. Så nei er ikke mye borte fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #74 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 9.47): Har du mye fravær på jobb? Hva tenker du at er mye/lite? Anonymkode: ba8a1...491 JA.... Har 3 barn, eldste er 7.... Alle tre har hatt omgansyke og feber hver sin gang selvsagt..... 😭 Far tar også sine dager altså... Men likevel.... N Jeg er veldig nøye på 48 timers reglen, og min mor tar gjerne flere dager og, men hun jobber jo 50 %, så hun kan bare de dagene hun ikke jobber , ... Men likevell...... Og jeg hater det!! Jobben tåler forsåvidt jeg er hjemme, selvom det ikke er ideelt selvsagt, da jeg kan ta unna enkelte ting hjemmefra, men sykedagene går.... Anonymkode: 3b9fa...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå