Gå til innhold

ME/LC og depresjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det er ikke uvanlig. Jeg sier at de fleste ikke har alvorlig grad, og jeg sier at det er vanlig å variere alvorlighetsgrad. Man kan ha alvorlig grad i 2 år for å så kanskje komme ned til både mild og moderat grad en stund. 

Altså TS, du har mangel på kalium. Dette alene kan gjøre deg svært syk. Du må fikse alle mangler før du snakker om ME og LC. 

Anonymkode: 500a2...7e6

Manglene har kommet ETTER jeg ble syk. Men ja- selvsagt må manglene behandles 

Anonymkode: ed9a9...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Manglene har kommet ETTER jeg ble syk. Men ja- selvsagt må manglene behandles 

Dette har jeg også sagt før; mangler kan ta lang tid før viser seg på blodprøver. Man får ikke akutte mangler, det skjer over tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja jeg er enig i at nervesystemet skriker fare- men det er kroppen/systemet- ikke «angst» eller jeg som er redd.

selv om jeg blir redd av å være så syk

deefoe jg spør ang hode ditt- hvor ille d vae

Men vil det ikke være nødvendig med aktivitetsavpasnig (altså på mitt nivå-tvangs/ekstremhvile)?

Nei, men hjernen sender likevel signaler. Det er ikke farlig å ta Behepan med mindre man er allergisk og får anafylaktisk sjokk. Dette er noe helt annet.

Jeg sa at det var ille, jeg har sagt tidligere at jeg var like dårlig som deg. Aktivitetstilspasning er alltid viktig. Men du må seriøst fokusere på dette med å behandle alle mangler du måtte ha, og i tillegg fokusere på jod, omega 3, b-kompleks, og alt som er viktig for hjernen. 

Skriver du ned ting fra tråden på en lapp?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nei, men hjernen sender likevel signaler. Det er ikke farlig å ta Behepan med mindre man er allergisk og får anafylaktisk sjokk. Dette er noe helt annet.

Jeg sa at det var ille, jeg har sagt tidligere at jeg var like dårlig som deg. Aktivitetstilspasning er alltid viktig. Men du må seriøst fokusere på dette med å behandle alle mangler du måtte ha, og i tillegg fokusere på jod, omega 3, b-kompleks, og alt som er viktig for hjernen. 

Skriver du ned ting fra tråden på en lapp?  

Jaaa
Men jg spør om andre ting her- som

er Vikig for meg å få svar på for å skru ned redselen. Altså hvordan andre opplever sykdommen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja jeg er enig i at nervesystemet skriker fare- men det er kroppen/systemet- ikke «angst» eller jeg som er redd.

selv om jeg blir redd av å være så syk

deefoe jg spør ang hode ditt- hvor ille d vae

Men vil det ikke være nødvendig med aktivitetsavpasnig (altså på mitt nivå-tvangs/ekstremhvile)?

Jeg vet ikke om jeg forstår deg helt. Hva tenker du er forskjellen på at nervesystemet skriker fare, og at det er systemet/kroppen og ikke "angst" eller "jeg som er redd"? 

Anonymkode: b3689...b23

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...