AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Del Skrevet 8. mars Hei:) Jeg har pcos og har opplevd en kjemisk nylig. Noen som kan dele sine erfaringer med syklus etter kjemisk? Er det vanlig at den blir forsinket? Anonymkode: e3d15...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 8. mars #2 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei:) Jeg har pcos og har opplevd en kjemisk nylig. Noen som kan dele sine erfaringer med syklus etter kjemisk? Er det vanlig at den blir forsinket? Anonymkode: e3d15...e1e Jeg har pcos og siden jeg da ikke hadde fast syklus så var der ikke noe forsinket etc...om du skjønner. Har du fast syklus komme det sn på...om du fikk positive test 12 dpo og negativ 14 dpo vil mensen komme om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Del Skrevet 8. mars mommyaka skrev (32 minutter siden): Jeg har pcos og siden jeg da ikke hadde fast syklus så var der ikke noe forsinket etc...om du skjønner. Har du fast syklus komme det sn på...om du fikk positive test 12 dpo og negativ 14 dpo vil mensen komme om noen dager. Mente når eggløsningen kommer tilbake etter kjemisk:) Om den kan være forsinket. Anonymkode: e3d15...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Del Skrevet 8. mars Hva menes med kjemisk? har pcos, men aldri hørt om kjemisk før? Anonymkode: d4e4a...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 8. mars #5 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mente når eggløsningen kommer tilbake etter kjemisk:) Om den kan være forsinket. Anonymkode: e3d15...e1e Det kommer jo an på om du får eggløsning. Oh om hvordan fon syklus er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 8. mars #6 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva menes med kjemisk? har pcos, men aldri hørt om kjemisk før? Anonymkode: d4e4a...c89 Kjemisk er nå er ett fester seg...men slipper igjen. De fleste vet ikke ar de får det. Ofte tester man 6-10 dpo.. får positive...så negativt og mens kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 8. mars #7 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva menes med kjemisk? har pcos, men aldri hørt om kjemisk før? Anonymkode: d4e4a...c89 Kjemisk er en form for spontanabort. Det er en tidlig spontanabort før uke 5 av svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #8 Del Skrevet 9. mars Jeg har pcos, har hatt to kjemiske, syklusen har bare fortsatt som notmalt. Jeg har eggløsning mellom cd 15 og 18 som regel, og lutealfasen er mellom 10 og 12 dager. Begge mine kjemiske der kom blødningen 3-4 dager etter ikm, men gikk på et vis rett inn i normal syklus igjen.. Men siden pcos er en hormonforstyrrelse hadde jeg ikke lagt så mye i andre sine erfaringer. Det er veldig individuelt det der 😇 Anonymkode: 58460...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå