AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Del Skrevet 8. mars Jeg syns det er litt sprøtt. Er i Oslo en tur og bor til vanlig i Stavanger. I Stavanger er størst mengde likes jeg noen sinne har fått kanskje 14 og så dabbet det av med 0-3 likes per dag. Så kom jeg til Oslo og første gang ever våknet til 83 likes og dagen etter 75. I mer befolkede områder er det kanskje ikke så rart at man får flere, men så stor forskjell? Anonymkode: 97e3f...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #2 Del Skrevet 8. mars Er det så rart når det er 5 ganger større befolkning i Oslo? Anonymkode: 7a9ce...f69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det så rart når det er 5 ganger større befolkning i Oslo? Anonymkode: 7a9ce...f69 Nei, ikke veldig rart, men nå begynner jeg å skjønne hvorfor folk ikke svarer.. det er jo litt overveldende med nesten 100 likes per dag 🤔 Anonymkode: 97e3f...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, ikke veldig rart, men nå begynner jeg å skjønne hvorfor folk ikke svarer.. det er jo litt overveldende med nesten 100 likes per dag 🤔 Anonymkode: 97e3f...20f Man svarer da ikke på likes? Slutt å match med alle. Jeg fikk 100 likes daglig langt ute på bygda, aldri vært i Oslo med tinder Anonymkode: 78ec3...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, ikke veldig rart, men nå begynner jeg å skjønne hvorfor folk ikke svarer.. det er jo litt overveldende med nesten 100 likes per dag 🤔 Anonymkode: 97e3f...20f Så du matcher med alle? Det er merkeligere enn at du får mange flere likes når du er i Oslo. Anonymkode: 7a9ce...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6 Del Skrevet 9. mars Hadde vært ekstatisk hvis jeg fikk 1 like per dag. Mann i Oslo Anonymkode: 07ed9...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #7 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde vært ekstatisk hvis jeg fikk 1 like per dag. Mann i Oslo Anonymkode: 07ed9...144 Samme her. M 26 Anonymkode: 134f2...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #8 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her. M 26 Anonymkode: 134f2...659 Kun menn med sixpack, eller veltrent kropp, minst 190cm og riktig jawline som får likes i din generasjon. Anonymkode: 18abd...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå