AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Vi leser på kvelden før leggetid, men lurer på når barnet blir for gammelt? Går det av seg selv kanskje? Anonymkode: 7968c...9d0
AnonymBruker Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars Når de ikke ønsket det lenger. Anonymkode: c65b5...9c7 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Når barnet ikke gidder mer? Leser fortsatt for min tredjeklassing, som fint kan lese selv, Jeg ble også lest for lenge etter at jeg hadde lært å lese (husker ikke alder). Anonymkode: 1772e...000
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars Leser fortsatt noen ganger for min 12 åring 😅 Anonymkode: 3c7bd...08e
Lille39 Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vi leser på kvelden før leggetid, men lurer på når barnet blir for gammelt? Går det av seg selv kanskje? Anonymkode: 7968c...9d0 Mi var vel 9 - 10. Enten så leste vi eller lagde opp eventyr. Vi hadde steiner med forskjellige klistremerker på i en pose. Så plukket vi 5 stk hver og måtte lage eventyr av de steinene vi hadde. Kjempe gøy for begge.
MissStiles Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars Jeg leser fortsatt for min 10 åring. Av og til synes hun at det er hyggelig å dele på å lese mens andre ganger, leser bare jeg.
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars For et barn så sluttet jeg tidlig i barneskolealderen. Neste barn leste jeg for til det var 12. Da ble jeg langvarig syk så klarte ikke å følge opp lesingen. Endte med at barnet leste boka selv for med meg gikk det for sakte. Anonymkode: 8342f...3b5
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Skrevet 8. mars Jeg har ikke barn selv, men jeg ble lest for til jeg var i 11-års alderen. Jeg lest godt selv, men moren min og jeg synes det var en koselig kveldsaktivitet. Anonymkode: 8b5ef...c9e 1
Arkana Skrevet 8. mars #9 Skrevet 8. mars Når de ikke ville lenger. Vi leste vel til de var 10-11 år gamle.
AnonymBruker Skrevet 8. mars #10 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi leser på kvelden før leggetid, men lurer på når barnet blir for gammelt? Går det av seg selv kanskje? Anonymkode: 7968c...9d0 Når barnet ikke lenger ønsker det. Her snakker vi på sengen/leggetid enda, snart voksen. Er en god tid til å ta opp alt de lurer på og tenker på som ofte kommer fram når de skal legge seg! Vet om flere som bare ber de pusse tenner og komme seg i seng. Ikke gode minner med det.. Valgte å få barn, så for oss er det nesten det viktigste med kvelden. Ro,omsorg,kos og snakke ut litt om alt og ingenting før de skal sove. Anonymkode: 52e9a...12c
AnonymBruker Skrevet 8. mars #11 Skrevet 8. mars Les så lenge dere får lov! Anonymkode: 6e375...f58 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #12 Skrevet 8. mars Mine var begge rundt 11-12 år da jeg sluttet. Mest fordi de ikke selv ønsket det lenger Anonymkode: 1c882...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå