Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi leser på kvelden før leggetid, men lurer på når barnet blir for gammelt? Går det av seg selv kanskje?

Anonymkode: 7968c...9d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når de ikke ønsket det lenger.  

Anonymkode: c65b5...9c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når barnet ikke gidder mer? Leser fortsatt for min tredjeklassing, som fint kan lese selv, Jeg ble også lest for lenge etter at jeg hadde lært å lese (husker ikke alder). 

Anonymkode: 1772e...000

AnonymBruker
Skrevet

Leser fortsatt noen ganger for min 12 åring 😅

Anonymkode: 3c7bd...08e

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Vi leser på kvelden før leggetid, men lurer på når barnet blir for gammelt? Går det av seg selv kanskje?

Mi var vel 9 - 10. Enten så leste vi eller lagde opp eventyr. Vi hadde steiner med forskjellige klistremerker på i en pose. Så plukket vi 5 stk hver og måtte lage eventyr av de steinene vi hadde. 
Kjempe gøy for begge. 

Skrevet

Jeg leser fortsatt for min 10 åring. Av og til synes hun at det er hyggelig å dele på å lese mens andre ganger, leser bare jeg.

AnonymBruker
Skrevet

For et barn så sluttet jeg tidlig i barneskolealderen. Neste barn leste jeg for til det var 12. Da ble jeg langvarig syk så klarte ikke å følge opp lesingen. Endte med at barnet leste boka selv for med meg gikk det for sakte. 

Anonymkode: 8342f...3b5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke barn selv, men jeg ble lest for til jeg var i 11-års alderen. Jeg lest godt selv, men moren min og jeg synes det var en koselig kveldsaktivitet. 

Anonymkode: 8b5ef...c9e

• Liker 1
Skrevet

Når de ikke ville lenger. Vi leste vel til de var 10-11 år gamle. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Når barnet ikke lenger ønsker det. Her snakker vi på sengen/leggetid enda, snart voksen. Er en god tid til å ta opp alt de lurer på og tenker på som ofte kommer fram når de skal legge seg! Vet om flere som bare ber de pusse tenner og komme seg i seng. Ikke gode minner med det.. Valgte å få barn, så for oss er det nesten det viktigste med kvelden. Ro,omsorg,kos og snakke ut litt om alt og ingenting før de skal sove.

Anonymkode: 52e9a...12c

AnonymBruker
Skrevet

Les så lenge dere får lov! 

Anonymkode: 6e375...f58

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine var begge rundt 11-12 år da jeg sluttet. Mest fordi de ikke selv ønsket det lenger

Anonymkode: 1c882...8ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...